Pff, madame maakt er wel echt een potje van hoor Maar er zit dus vordering in Go femmel!!!
Bassenqua
Geplaatst: 28-04-11 23:57
Ik ben de hele dag op pad geweest en wilde toch snel even gluren of er wat geboren was maar helaas....Femke loopt de boel lekker voor de gek te houden.
Top dat Sil de 300 dagen heeft bereikt, is ze nog meer gegroeid ? Vond haar bij de vorige update echt enorm.
femke's uier is weer behoorlijk vol en ook harder. spenen zijn nog niet gevuld, wel doppen. banden ziijn behoorlijk slap, woohoo ook, maar dat wisselt nog wel eens. staart is nog krachtig. ....en ik moet zo werken...en het hele weekend
net thuis. paps had dr half 9 op stal gezet, maar ze er lag net nog net zo veel hooi als ik in de stal gelegd had. volgens mn vader had ze de hele tijd in de hoek gestaan. nu staat ze wel te eten. verder is er nog niks veranderd tov vanmiddag
esther, ja mn ouders zijn thuis en bellen me als er wat is, maar toch, ben liever thuis
Jeetje Elien, ze houdt de spaning er wel in hé ? Het kan nou toch nooit lang meer duren zou je denken. Nog even vol houden meis en dan zijn alletwee de veulentjes er!
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-11 09:07
femke heeft volgens mij een inieminieharsje
ik hoop heel hard dat ze vanmiddag niets doet als ik aan het werk ben. daarna ben ik 4 dagen vrij
hij is wel heel erg uitvergroot hoor, want hij was maar een millimeter ofzo. kon hem niet eens pakken
Oh jee Elie en dan moet je zo de deur uit! Wij gaan hier allemaal duimen dat ze het nog even bij zich houdt zodat jij er bij kan zijn, dat heb je wel verdiend!