nouja. ik ga niet iedereen een Bp sturen zou wat zijn :p er zijn al een heleboel mensen die dat hebben gevraagt, ik updat hier alles. je kan hier alles meelezen en zoals je ziet ben ik scheutig met de foto's, dus daar zal ook dan geen gebrek aan zijn
mmm denk idd dat ik geen gelijk ga krijgen nu ik de uier van vandaag zie.. de gleuf tussen de tepels is ook weer langer geworden.. Zal dan idd wel weekend worden..
Nano05
Geplaatst: 04-06-09 20:56
Echt supergaaf dat je alles in een topic bijhoudt. Ook heel leuk om de veranderingen te zien. Vind het trouwens ook een leuke hengst, geen slechte keuze als ik het zo zie.
Succes met de bevalling, enne niet vergeten foto's te maken he?
Nathalie83
Geplaatst: 04-06-09 21:00
Nathalie83 schreef:
mmm denk idd dat ik geen gelijk ga krijgen nu ik de uier van vandaag zie.. de gleuf tussen de tepels is ook weer langer geworden.. Zal dan idd wel weekend worden..
zat de foto's vekeerd om te lezen.. gister,vandaag,gister,vandaag.. misschien toch nog vanacht
sorry... was gistere bij mijn vriend en kon ze dus niet uploaden
Ik zal ze zo uploaden...
hij uier was zachter. Is dat normaal? Haar tepels lijken nou toch vol te lopen
voor zo ver ik weet nu nog geen veulen... ik ga zo kijken.
Daffie9
Geplaatst: 06-06-09 14:49
spannend hé..... Een van onze merries heeft ons 3 weken voor de gek gehouden(harde wame uier, hoedjes, kegelen, slappe banden en dan weer niks....), we weten dus hoe je je voelt.... En toen ineens ging er melk druppelen, stond ze steeds voor het draad te drammen, alsof ze op stal wilde en daar gingen de weeën ineens loos.... Als je je merrie goed genoeg kent, merk je wel wanneer het moment daar is, echt waar! Als er melk uit haar tepels komt en dat is wit/vlokkerig duurt het meestal niet langer meer dan 36 uur, is het echter nog helder, tja......
Maar om ook een gokje te wagen; volgende week vrijdagnacht?
Peelie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-09 19:55
Ik ben weer terug... ben de foto's van gistere aan het uploaden, die zal ik zo plaatsen... Er zie eigenlijk geen verschil in de uier met gistere en vandaag... De tepels waren wat voller. Heb alleen geen foto's gemaakt vandaag, omdat er eigenlijk geen verschil in zit.
Ik heb ook het idee dat het toch nog even gaat duren. Ze was eerst zo onrustig enzo dat ik zo iets had van het komt... maar het duurt nog wel even... minimaal een week.
gistere ze stond nogal te knijpen met haar benen.
eergistere
gistere je ... de uier was wat minder vol... hij was vandaag wel weer als eergistere
i know... Maar het leek er echt even op dat het begin van de aankomende wek zou komen, aangezien de uier zo vol schoot... Maar nu lijkt het er op dat het toch nog even gaat duren.
Stille meelezer!! ! Dar gaat minimaal nog wel een weekje duren! de uiers zijn nog niet volgelopen!
Maar uit ervaring weet ik ook dat dit HEEL snel kan gaan. maar ook heel LANGZAAM. Wij hebben nog ruim 3 weken mogen wachten op ons veulen ( op het werk )