Dustinlover schreef:zo heb weer even met janski gereset in de stal.. melk is er nog steeds heel veel en kling is helemaal langWat is kling?
Haalde je net toen je in stal was om de meter weer goed te leggen en gel aan te brengen melk of zweet tussen haar benen weg?
We krijgen het altijd wel weer in de lucht..Op Wifi geeft ie dit geklooi niet maar je moet een keer op 3G testen. Systeem werkt op het zelfde waar je mobiel ook internet op heeft dus die kwaliteit is wat wisselend... tot helemaal weg soms
_Lois_ schreef:Dustinlover schreef:zo heb weer even met janski gereset in de stal.. melk is er nog steeds heel veel en kling is helemaal langWat is kling? Vagina.
Kling is een net woord voor vulva ofwel de uitgang, Lois. Al moet je bij een menselijke vrouw maar niet over de kling gaan praten.
Fee_ schreef:Haalde je net toen je in stal was om de meter weer goed te leggen en gel aan te brengen melk of zweet tussen haar benen weg?nee heb even de zenders goed gedaan en even gevoeld aan haar uier en nog steeds mooie witte melk
ohh echt spannend.ik ben tegenmezelf aan het vechten. wie wilt mij smssen als het gaat gebeuren?? dan moet je even pb sturen
Haha nou en, ze weet wat ermee bedoeld word. Zat zelf ook al te twijfelen, maar bedoelde inderdaad vulva. Oke!
_Maureen_ schreef:ohh echt spannend.ik ben tegenmezelf aan het vechten. wie wilt mij smssen als het gaat gebeuren?? dan moet je even pb sturen
Sylvia_B schreef:In vergelijking met eerder op de avond vind ik haar nu vrij kalm.stilte voor de storm .letterlijk en figuurlijk .want die tsunami dat hier komt , .
Sylvia_B schreef:In vergelijking met eerder op de avond vind ik haar nu vrij kalm.Mee eens, of stilte voor de storm