Dustinlover schreef:ook hier stil hoor maar janski is ermee bezig.. hopelijk bevalt ze niet ondetssen Ah, jou bedoelde ik Ja, ik hoop het ook voor je. ben je niet geneigd te gaan kijken nu?
Hahha, had ik beter even bij kunnen melden: ALS Fewie vannacht inderdaad! Welterusten allemaal en succes TS!
Als er zo een gezond veulen naast staat en moeders maakt het goed is het jammer voor ons maar wel leuk
Ik geloof dat ik ook maar naar bed ga. Ik twijfel nog of ik de laptop mee zal nemen ja, ga ik doen. Neem ik gewoon mee naar boven Succes Fewie!! Succes DL en succes Janski, met de stress van al die meekijkende ogen nu
Wie had ooit gedacht dat een vastlopend beeld toch nog voor 110 kijkers zorgt ?! Respect hoor TS, na al die maanden wachten, nu nog het geduld op kunnen brengen om niet te gaan kijken!
TeSs2411 schreef:Wie had ooit gedacht dat een vastlopend beeld toch nog voor 110 kijkers zorgt ?! Respect hoor TS, na al die maanden wachten, nu nog het geduld op kunnen brengen om niet te gaan kijken!hahah fewie is echt populair
Janski schreef:we zijn er denk ik zo weer ... ff wat truuken proberenAls het streamen te veel van je internet verbinding vraagt dan kijken de gene die eerst alleen de rechten hadden om te kijken toch
Gentle_Vival schreef:Janski schreef:we zijn er denk ik zo weer ... ff wat truuken proberenAls het streamen te veel van je internet verbinding vraagt dan kijken de gene die eerst alleen de rechten hadden om te kijken toch Inderdaad
kan iemand de link weer even neerzetten? Zat heel even op een andere site te kijken en nu is het beeld weg. Anders moet ik zo ver terug kijken.