jacimatho schreef:Erg jammer dat deze mensen je faciliteiten niet goed genoeg vonden en niet de moeite hebben genomen om te kijken hoe het veulen en je Friesje klikten..
Idd erg jammer dat die mensen het geen kans hebben gegeven
...
Als het met Friesje en veulen nu erg goed geklikt had, had je evtl. altijd nog kunnen besluiten om Friesje met hun mee te laten gaan.
Maar goed, net wat Kimmie zelf al zei: het zei zo!
Ik hoop nu maar dat Friesje snel weer een beetje rustiger wordt
.
*Kimmie, ik hoop dat ik niet te bemoeiallerig overkom
, maar pas je wel op dat ze geen uier onsteking krijgt! Dus de eerste week vooral geen krachtvoer geven, wel veel hooi en je kan d´r ook veel wortels geven, heeft ze toch wat te "bijten"
. Ook beweging is goed voor d´r. Als je dit allemaal al weet, moet je hier maar gewoon overheen lezen
!
*Kjoetie: ik ben blij voor je dat Kimmie (wederom) weer een glimlach bij je teweeg heeft kunnen brengen
.
Natuurlijk zal Yippie Yara niet kunnen vervangen, maar ze zal vast en zeker het verdriet veel dragelijker kunnen maken.
Zo op de foto te zien, is Yippie ook een schatje
!!
Ik wens je nog een keer veel sterkte en volgens mij zijn jullie allebei lieve meiden
!
Zoals ze in Dld. zo mooi zeggen "So wie mann im Wald schreit, kommt es zurück", wat zoveel betekend als "wie goed doet, goed ontmoet"
.