Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
culaccino schreef:En je hebt hem niet eens weggegooid om hem te laten apporteren?
succes Kath
geweldig geschreven Neon Neon schreef:Yoy: Neemt gij deze stok als een teken van onze eeuwige verbintenis? In voor en tegenspoed... en zult gij mij liefhebben tot in den treure, ook al sloop ik alles om me heen en zal ik mij gedragen zoals dat een echt jongetje betaamd? Zult gij mij dan ten allen tijden voorzien van voer, luxe en liefde voorzien:P zodat ik op kan groeien tot het tofste paard ever en je nog meer in kan pikken?
Kath: neemt stok aan... tuurlijk schat![]()
Rêve; op de achtergrond![]()
succes Kath
Ach... Ik heb hem toch al lief tot in den treure... Nu heb ik tenminste ook een stok.
Die andere twee ondankbare honden gaan ook uit van zo'n verbintenis en die hebben me nooit een stok gegeven. 
). Doet hij het niet goed, halen we hem terug en zoeken we een andere oplossing.

(spray + Rêve ging nog niet echt harmonieus tot nu.
van de duvel niet bang maar wel van spray,
)

Als je op "hooiblok" zoekt vindt je wel het e.e.a.
Dtails heeft niet altijd alles in stok (zoals nu) en dan moet ik gaan zoeken. heb nu oa bij rodent suplies besteld. 

Hij was zó verontwaardigd dat ze dat er zo op gezet hadden.
Nadat we hem zeiden dat het franse woord voor gesloten "fermé" was moest hij er ook om lachen overigens.
) en tis een stevig baasje dus denk dat hij half oktober naar de volgende fase in zijn leven gaat.