Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brigitte_D schreef:Heftig allemaal en bezorgt een hoop stress, vorig jaar kocht ik ook een veulen die helaas erg slecht te pas was(door een heftige worminfectie), nu een jaar later ken je hem niet meer terug, en ook m'n eigen gefokte veulen van vorig jaar was een zorgenkindje, ook nu is die niet meer te herkennen en kerngezond... Hopelijk gaat het uit eindelijk bij iedereen zo
kevinsky schreef:Een goede start is natuurlijk het halve werk!
Dit was Philaina, 3 weken jong en happy.
[ [url=m/AHnX5I.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit was 2 dagen laterZe is waarschijnlijk tussen de merries in gekomen. En heeft toen een trap op haar oogkas gekregen. Die was helemaal verbrijzeld en de botsplinters hadden haar oog lek geprikt. Dus moest ze direct onder het mes.
[ [url=m/WNHaZr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar al snel kon ze wennen aan haar extra aandacht en ontbijt op bed.
[ [url=m/GwajcA.png]Afbeelding[/url] ]
En dit was denk ik zo'n 4 weken na haar ongeluk.
[ [url=m/zUyFLy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mi_Amore schreef:Hier heb ik bewust besloten om TiSento niet in een opfok te zetten.
1. Degene die ik wilden, hadden immense wachtlijsten
2. Ik zie het veel te vaak misgaan, amper in de hand, geen controle over het voer, worden niet elke dag gechecked, ... .
3. Je mist toch wel héél wat van het opgroeien.
Ik heb de pech van een jaar niet met de auto te mogen rijden (epilepsie -_- ), dus besloten om hem toch met mijn ruin te laten opgroeien in het land. Er wordt binnenkort een 2de ruin (rustiger) geïntroduceerd. Mijn merrie gaat er ook af en toe bij en zo leert hij ook best wel wat
Ik vond het geen makkelijke keuze, maar je wil toch het allerbeste voor je kleine uk en ik kon mij niet inbeelden dat ik een geheel jaar hem niet zou kunnen bezoeken.
Cioccolato schreef:Mi_Amore schreef:Hier heb ik bewust besloten om TiSento niet in een opfok te zetten.
1. Degene die ik wilden, hadden immense wachtlijsten
2. Ik zie het veel te vaak misgaan, amper in de hand, geen controle over het voer, worden niet elke dag gechecked, ... .
3. Je mist toch wel héél wat van het opgroeien.
Ik heb de pech van een jaar niet met de auto te mogen rijden (epilepsie -_- ), dus besloten om hem toch met mijn ruin te laten opgroeien in het land. Er wordt binnenkort een 2de ruin (rustiger) geïntroduceerd. Mijn merrie gaat er ook af en toe bij en zo leert hij ook best wel wat
Ik vond het geen makkelijke keuze, maar je wil toch het allerbeste voor je kleine uk en ik kon mij niet inbeelden dat ik een geheel jaar hem niet zou kunnen bezoeken.
Hier ook heel bewust geen opfok. Maar lekker thuis!