Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovefi schreef:Hij blijft bij de fokker, gaat daar samen met andere veulens opgefokt worden. Was ook wel belangrijk voor mij bij de aankoop dat dat kon, zo laat in het jaar nog opfok vinden is heel moeilijk. Helaas wel 2 uur bij mijn huis vandaan, maar kan gelukkig wel kijken.
Lijkt me lastig ja als je helemaal daar woont! Is dat tijdelijk of gaat jouw veulentje uiteindelijk naar jou toe verhuizen? Wel fijn dat je bij een opfok staat waar veel mensen updates willen geven
!
MariekeS_ schreef:lovefi schreef:Hij blijft bij de fokker, gaat daar samen met andere veulens opgefokt worden. Was ook wel belangrijk voor mij bij de aankoop dat dat kon, zo laat in het jaar nog opfok vinden is heel moeilijk. Helaas wel 2 uur bij mijn huis vandaan, maar kan gelukkig wel kijken.
Lijkt me lastig ja als je helemaal daar woont! Is dat tijdelijk of gaat jouw veulentje uiteindelijk naar jou toe verhuizen? Wel fijn dat je bij een opfok staat waar veel mensen updates willen geven
!
Dat is inderdaad ideaal! Wat je zelf al zegt, lastig nu nog iets vinden zeker voor hengstjes.
In principe tijdelijk maar niks staat vast dus dat zien we tegen die tijd wel weer![]()
Nederland is hoe dan ook ideaal om op te fokken en uiteindelijk zat mensen in NL die ook niet elke maand bij de opfok langsgaan
gichke schreef:hier staat ze met een andere ruin een kwartiertje van huis.
[ [url=m/IR40dm.jpg]Afbeelding[/url] ]
arm beest word constant getreiterd door haaral goed dat hij zo geduldig is.
Op het moment zit ze ook al goed in de wintervacht![]()
[ [url=m/SeAmch.jpg]Afbeelding[/url] ]
gichke schreef:hier staat ze met een andere ruin een kwartiertje van huis.
[ [url=m/IR40dm.jpg]Afbeelding[/url] ]
arm beest word constant getreiterd door haaral goed dat hij zo geduldig is.
Op het moment zit ze ook al goed in de wintervacht![]()
[ [url=m/SeAmch.jpg]Afbeelding[/url] ]