Grappig hoe groot dat verschil kan zijn tussen veulens qua mensgerichtheid! Mijn veulentje klimt het liefst bij je op schoot...
rocymax
Geplaatst: 23-10-17 18:41
Ja, dat is idd grappig, Lily heeft gewoon deze 6 maanden in de wei gestaan en er was nooit niemand bij geweest. Dus echt totaal mensenschuw. Ze is gelukkig wel heel nieuwsgierig, vandaag mocht ik zelfs haar halsje aanraken. Daar ben ik dan wel weer heel erg blij mee.
Flux
Geplaatst: 23-10-17 18:54
Super leuke veulens komen er weer voorbij! Voor het welshje van Nynkster heb ik toch wel een zwak hoor! (en déjà zijn naamgenote natuurlijk hihi)
Met lily komt het vast ook helemaal goed Kleine stapjes!
Mijn veulen is ook onwijs mak. Er is dan ook onwijs veel met hem geknuffeld bij de fokster. Heel fijn paardje al en zo relaxed..
Deze foto kreeg ik van de opfok, samen met zn vriendje
Mijn 2017 veulen is niet zelfgefokt, maar heb hem een maandje geleden gekocht. Hij heet Maddox, is een hengstje van nu bijna 6 maanden oud (07-05-2017) en hij is van Dream Boy x Uphill x Indorado Hij was al even afgespeend maar sinds zaterdag staat hij voor het eerst met een leeftijdsgenootje en een 4-jarige merrie die een beetje pleegmoedertje speelt voor beide Ze is heel waaks over beide veulens en de veulens moeten ook rustig zijn van haar, anders krijgen ze een snauw. Maar vanmiddag gingen ze even met haar rijden en toen begonnen de kleintjes als voorzichtig wat met elkaar te spelen, dus ik verwacht dat ze al heel gauw een leuk duo zijn!
Maddox is ook erg leuk, had je topic gevolgd! Mooi plekje heeft ie daar zo te zien!
paardje2013
Geplaatst: 23-10-17 22:31
Mag ik mij hier ook melden.
Vorige week dinsdag zijn we naar de zuidladermarkt geweest. En hoewel ik heel hard heb geroepen dat we niks gingen kopen. Kwam ik met dit lieve veulen thuis.
Epke 474 x Feitse 293
Plukje
Geplaatst: 23-10-17 22:51
Wat een leuke leeftijdgenootjes allemaal! Mijn veulen is vandaag door de taxi bezorgd! Meet Curi een 4 maanden oude merrie van Danzarin x Grelo (PRE dus). Ze staat vanaf vandaag in de opfok in Breukelen. Nu nog maar een jaar of 3-4 knuffelen en dan mag ze aan het werk!
Paardje 2013, wist niet dat je bij de paardenmarkt zulke leuke kon kopen.
Geen idee of ik nog iemand vergeten ben Zo ja, sorry en welkom haha
paardje2013
Geplaatst: 24-10-17 22:50
haha nou silly1972 we zouden ook niks kopen. Maar soms kom je eens wat tegen. Ik ben helemaal niet zo van de friesepaarden. Maar ik vond haar iets hebben
Mijn ventje voelt zich helemaal het mannetje in de opfok! Hij was een beetje ingevallen nadat hij van zn moeder af was en begint nu weer lekker bij te trekken. Het is echt een showbinkie
Zaterdag mijn paardenbaby weggebracht naar zijn logeeradres voor de winter en dat vond ik toch wel even lastig. Helemaal toen ik dinsdags nog eens kwam kijken en hij nog geen vriendjes was met de grote jongens en verdrietig uit zijn oogjes keek. Nu staan ze de veulens (hij is zelf 6 mnd) en iets oudere pony's (twenters) apart en nu is het weer oké. Gelukkig maar, want ik wilde hem dinsdag bijna weer mee naar huis nemen met de kleine pony's is hij gelukkig wel vriendjes.