Spoedvraag! merrie doet heel raar!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 14:40

15-06:
Vereentjex schreef:
dankje, ze komen ook wel alleen mijn moeder gaat van het weekend een nieuwe mobiel halen en dan krijg ik die van haar :)

TS, dit komt op jou niet raar over?[/quote]

nee, want ik vind het normaal, dus wat wil je nu dan? wat wil je hiermee bereiken? want ik word hier zat van, geen goed woord.
het spijt me dat ik geen foto's eerder heb geplaatst maar het is niet anders! en ik wil met alle liefde foto's plaatsen, maar word het verhaal daar dan zo anders door? misschien niet zo raar dat ik elke keer geen update geef he als er geen goed woord over gezegd kan worden? >;)
het gaat goed met haar, maar waarschijnlijk geen veulen... |(

minajtje

Re: Spoedvraag! merrie doet heel raar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:41

Hoezo waarschijnlijk geen veulen?

Loesje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:42

Aah geen veulen?? Hoe dat?

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 14:43

volgens de buren was ze drachtig daar gingen wij ook vanuit, maar helaas mocht het toch niet zo zijn...ze is leeg.
helaas (en laten we het wel netjes houden nu in dit topic dus geen rel van maken)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:44

Dat is echt balen meis! :(:)

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 14:44

taartjee schreef:
Dat is echt balen meis! :(:)

dankjee :)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:49

Het spijt me zeer, maar je spreekt jezelf zo veel tegen.....
Indien het waarheid is, sterkte, maar je weet wat ik denk...
Laatst bijgewerkt door Wendy_Komen op 17-06-13 15:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Karlisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:53

Ik had niet anders verwacht...

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:54

Wendy_Komen schreef:
Je geeft het op omdat je neus anders niet de deur meer door kan?

Heb je nog niet zat gemiept?
Jeetje, hier zou ik ook het topic mee afkappen.

Jammer TS, balen.
Is de DA er bij geweest?Omdat je zegt dat ze leeg is?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:57

Het spijt me echt, maar die reacties van Wendy_Komen en Karlisa vind ik nou niet echt gepast.
Ts baalt er wss hardstikke erg van dat pony leeg is, en dan komen jullie met zulke reacties?
Dat vind ik nou niet echt netjes...

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:08

Wat een naar nieuws zeg.
Weet je zeker dat ze 'leeg' is, en dat door een dierenarts laten bevestigen?
Want mocht er toch een (dood) veulen inzitten, kan die merrie hier uiteindelijk door aan gaan..

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:10

Wat vervelend..
Weet je het wel 100 % zeker dat ze leeg is en dat er niet een dood veulen in zit?
Is de DA geweest om het te bevestigen?
Want een dood veulen kan ook veel narigheid opleveren voor de merrie, en hoe jij de situatie omschreef eerder in het topic denk ik dat de kans dat er een dood veulen in zit vrij groot is.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:12

Wendy_Komen schreef:
Je geeft het op omdat je neus anders niet de deur meer door kan?

Wow dit is echt een heftige reactie om te posten. Erg zielig.

Sterkte TS, heftig om mee te maken... :(:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:17

iets begrijp ik niet. De merrie zou véél dikker zijn dan de foto die je in het topic hebt geplaatst van een paar maanden geleden, ze plaste heel veel en noem maar op, typisch gedrag voor een drachtige merrie, en dan nu zou ze opeens leeg zijn? Dan zou ik echt een DA erbij halen want in een paar maanden veel dikker worden en veel plassen etc dat ze helemaal zeiknat is van achtere is dan niet gezond :) is er inmiddels al een DA bij geweest?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:36

Ik heb ook mijn twijfels aan je verhaal TS, maar ik ga er toch maar van uit dat niemand zo zielig is om zo iets te faken. Heel veel sterkte! :(:)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:39

Ts, als het waar is sterkte en anders ga maar weer verhalen schrijven, ben je goed in blijkbaar. Toch mooi 16 pagina's met mensen die het goed met je merrie voorhebben, veel adviezen geven totdat er steeds meer gedraai van jouw kant komt, vind je het dan vreemd dat mensen gaan twijfelen. Ik niet en ik heb er wel bijgezet "Als het waar is" maar ik geloof er geen reet meer van.

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:48

TS, je hebt 13-6 nog een foto van je broodje geplaatst in het topic 'schrijvende bokkers gaan los'.
Toen had ik nog de hoop dat er ook spoedig een foto op dit topic zou verschijnen en om je niet op te jagen heb ik bewust niks gezegd toen, helaas is er nu ineens geen veulen.
Ik hoop ook dat je een prachtige fantasie hebt en dat dit verhaal niet waar is. Vind het heel jammer dat het topic zo gelopen is, de meeste bokkers wouden je oprecht tips geven en waren oprecht nieuwsgierig en geïnteresseerd.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:04

Als je dat toch zo de 007 wil uithangen: die foto die is gepost, als je goed KIJKT zie je dat deze met een webcam is gemaakt.

Wat een sneu gedoe hier zeg, ongelovigen. Wat moet ze dan, de webcam meenemen de wei in?!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:08

Vraag je instructrice even of ze naar je pony wil kijken , Kon ze vorige keer ook zo goed toch.

Deze uit komst verrast me echt niet en als alles waar is dan hoop ik van harte dat je nu wel de dierenarts belt om je paard te laten checken.

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:09

Mear schreef:
Als je dat toch zo de 007 wil uithangen: die foto die is gepost, als je goed KIJKT zie je dat deze met een webcam is gemaakt.

Wat een sneu gedoe hier zeg, ongelovigen. Wat moet ze dan, de webcam meenemen de wei in?!

Wat is dit nou voor een belachelijke reactie, volgens mij heb ik een normaal bericht gepost, en wie hangt hier de 007 uit met goed kijken. Ik zag gewoon een foto langs komen en aan de hand van dit topic vond ik dat een beetje vreemd. Vind je dat heel gek? Blijkbaar wel aan de hand van je reactie te zien.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:11

Ja, klopt, dat vind ik heel gek.

Ik vind het ook heel gek dat mensen zo reageren en verwijten tegen de TS gooien.

Lijken wel een stel heksen zo bij elkaar met die snerende opmerkingen. Bah

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:16

Helemaal mee eens, doe allemaal even normaal. Je kent TS helemaal niet, misschien heeft ze alles niet helemaal duidelijk verteld etc. Maar wat dan geen zin heeft is om zo te gaan doen. Als je alles niet gelooft, dan klik je rechts bovenin op het stipje, die gaat dan weg en dan heb je er geen last meer van.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:20

Kan wel zo zijn dat het lijkt alsof we vervelend reageren naar ts maar als je dingen aangeeft waar vervolgens niets mee gedaan word en als je duidelijk aanvraagt dan moet ts even stoom afblazen?? Vervolgens lees je het hele topic nog eens goed door en zijn de berichten van ts tegenstrijdig waardoor je echt gaat twijfelen of ze de waarheid spreekt of alles uit haar duim gezogen heeft, niemand wil voorgelogen worden als ze proberen te helpen.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:26

Wees dan de verstandige en klik weg. Want als het wel waar is (waar ik wel van uit ga), dan heeft deze rotopmerkingen van jullie nog even als natrap gehad +:)+

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:29

Ik twijfel ook heel erg of het nu waar is of niet.. veearts van 11,- per minuut? Geen veearts bellen met de klachten die de merrie had.. Magoed mocht het wel waar zijn zou ik toch eens je merrie goed laten nakijken en het weiland rond zoeken naar het veulen...