Ik ben er nooit als jij er bent! Kan ik je mooie meisje niet in de bak bewonderen.. Misschien zondag!
Houdt tante Saraby zich wel een beetje in met haar rare lipgeluiden?
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-13 18:47
Het is nu nog bijna-er zondag!!
Bonjour, ik ben bang dat je Fiore dan niet meer gaat zien in de bak. Zondag gaan ze namelijk naar de wei Tante Saraby wil graag met de baby spelen, maar dat mag niet en daar wordt ze heeeeeeeeeeeeeeel ongeduldig van
Vandaag mijn nieuwe camera omgeruild, omdat ik niet tevreden was over degene die ik had gekocht. Nou, met deze ben ik ook niet blij!! Hij maakt zulke mooie foto's dat het onmogelijk is om de 15 mooiste uit te kiezen! Ik heb mijn best gedaan....
Vandaag kwam er weer kraamvisite en die nam dit halstertje mee. Hij staat haar zo mooi!!!
Even showen:
Even kijken of ik hier ook mee kan racen:
Yep, werkt prima!!
Mooi hè?
Nu ben ik moe hoor
En nog steeds hou ik alles in de gaten!!
Mijn mooie, lieve mama!
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 01-05-13 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt
ohh die een na laatste ,jeetje mikkie wat een druif is het je zou dr zo opvreten dat heerlijke poppie. Staat haar inderdaad super dat halstertje,ik denk dat turquase ook erg mooi staat bij haar.
Ik denk trouwens ook dat donker blauw haar erg mooi gaat staan
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-13 20:39
Ze wordt inderdaad iedere dag iets steviger Moet ook, want vanaf zondag moet ze dag en nacht buiten bivakkeren en dat is alleen voor hele stoere, sterke meisjes weggelegd
Enne, snoepjes zijn om op te eten, ja, bloemetjes niet!