Aster koos de slechtste dag qua weer uit van de hele week toen (enige dag koud en regen, alleen tussen 5.00 en 10u was het mooi) Vannacht werd het toch vies weer he? Misschien?
Foto's elien!! Ik heb ook melktesten besteld hoop dat ik ze vandaag nog binnen krijg
Bassenqua
Geplaatst: 25-05-13 17:22
Bij thuis komen van de nakeuring gelijk je topic opgezocht want je was er niet Elien dus had een veulie verwacht maar helaas......we moeten nog langer wachten.
vanochtend zat er nog geen verandering in. vanmiddag niet getest, maar er wel even een drupje uit geknepen en die was nog blank en niet zoet/plakkerig. vanavond weer testen
Oehhh spannend!! Over een uurtje of 2-3 nog een keer testen! Als ie dan nog lager test komt de beeb! Meestal blijven ze even op 6.8 hangen maar Sil haar boobies staan echt op ploffen zeg!
Tina, voor ik naar bed ga test ik nog een keer. Ik zit net even in het topic van fem te kijken en bij haar testte ik om 00.25 en 20:00 is flint geboren, maar die doet overal heel lang over. Bij fleur liep ze 2 dagen melk te druppen.
SPANNENDDDD!!!!!!!!
jolandje
Geplaatst: 25-05-13 22:04
spannend elien, we volgen
Bassenqua
Geplaatst: 25-05-13 22:09
Ai Elien, dus echt voor het echie nu!! Spannend weer. Zal proberen regelmatig te checken.