Ja, ik stiekem ook. De laatste tijd niet meer hoor, maar op het moment dat ik dit topic opende leek ze echt op het punt van bevallen te staan af en toe. Nu is ze heel rustig en denk ik dat ze dit nog wel even vol houdt.
Ik dacht, na een week op vakantie te zijn geweest, dat hier echt wel een veulentje zou zijn. helaas nog steeds niet. duurt lang haha! het is nu lekker weer, genoeg reden om de baby er uit te gooien haha!
Liever gehad dat Arya was bevallen en mijn verzorgpony's niet, was namelijk op vakantie. Maar vanmiddag ga ik erheen om te kijken, 2 veulentjes zijn geboren, nu nog 6 te gaan ofzo.
Ben wel benieuwd naar een nieuwe uierfoto! Succes met wachten...wachten duurt lang..
xRiiannex
Geplaatst: 06-05-13 11:14
Believe schreef:
Liever gehad dat Arya was bevallen en mijn verzorgpony's niet, was namelijk op vakantie. Maar vanmiddag ga ik erheen om te kijken, 2 veulentjes zijn geboren, nu nog 6 te gaan ofzo.
8 veulentjes? Dat word een veulen wei met allemaal moeders haha!
Ja haha nog 4 shetjes en 1 fries en 1 wilde pony (: maar de fries en wilde pony staan samen met 1 ruin in t weiland en de shetjes staan met 2 hengsten en 3 oudere veulentjes
(zoals al meerdere keren is genoemd, onder andere in de openingspost) Het is een verrassing dat Arya drachtig was toen we haar kochten Othelloster. De vader is dus onbekend evenals de uitgerekende datum. Bij het scannen was er 1 veulen te zien, maar helaas weet ik uit ervaring dat dat niet sluitend is.
Arya's uiertje vandaag. Speentjes worden voller, maar de rest is nog rimpelis en bijna leeg. Ze had wel een enorme bloeduitstorting in haar kling, heb echt medelijden met haar. De kleine is ook heel bewegelijk, vandaag schudde ze weer helemaal op en neer. Dit was 3 mei: