Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myk_en_shant schreef:Ach als jij niet het verschil ziet tussen een drachtige merrie en een te dikke merrie is aan jou.
Cemlys schreef:Zo gaat het wel vaker in dit soort topic, er komen niet voldoende oeh's en aah's en ts krijgt niet te horen wat ze wil horen en dan gaan ze gewoon niet meer reageren.
Terwijl de meeste reacties goedbedoeld zijn, vind dat de meningen van andere ook gewoon gerespecteerd moeten worden van ts kant, maar blijkbaar vindt zij van niet, erg jammer.
Joyce zoals al eerder aangegeven gaat het niet om het feit dat er dan minder risico is bij de bevalling zelf, maar gaat het om het voer, merrie is al aan de dikke/vette kant, als je weet dat er een veulen inzit kun je tenminste het voer terecht aanpassen (lees meer voedingsstoffen die de merrie kan gebruiken en dus zeker een hogere hoeveelheid vitamines en mineralen). Zit er niks in dan kun je tenminste gewoon lekker aan het werk met der en een beetje aan het dieten (want dan komt de dikke buik toch ergens anders van), maar dit kan en wil ts ondanks haar deskundigheid blijkbaar niet snappen.
spatter schreef:TS jammer dat je het topic vaarwel zegt al snap ik het best
ik verbaas me iedere keer weer over het gezever in zulke topics van tig beterweters die het dier nog nooit in het echt gezien hebben
menen vanaf een foto wel te weten wat je vooral wel en niet moet doen en wee degene die dat niet doet
als je niet oppast komen ze je paard nog halen ook want zo'n bokker kan natuurlijk niet goed zijn voor zijn paard![]()
en zo is weer een topic naar z'n grootje geholpen door bokkers die denken het allemaal zo goed te weten en de TS weigeren te geloven
jullie worden weer bedankt!!!
spatter schreef:lifaya hou toch op!
TS heeft verschillende mensen met kennis van zaken naar de merrie laten kijken en alle zeggen dat de merrie drachtig is dus dat zal heus wel kloppen, wie ben jij om dat in twijffel te trekken?
spatter schreef:lifaya hou toch op!
TS heeft verschillende mensen met kennis van zaken naar de merrie laten kijken en alle zeggen dat de merrie drachtig is dus dat zal heus wel kloppen, wie ben jij om dat in twijffel te trekken?
myk_en_shant schreef:Er zijn nu verschillende mensen bij deze merrie geweest en allen zeggen hetzelfde als mij, die is hartstikke drachtig. En nee ze is een wordt niet opgevoeld. Vindt ik en meerdere mensen die deze merrie dagelijks en/ of wekelijks meemaken niet nodig. Voor ons is het voor de volle honderd procent duidelijk dat ze drachtig is. En dus alleen nog maar de laatste loodjes hoeven te wachten..
Vriendelijke groet
José