Haha geen idee heb nu 4 mooie merrieveulens... Pfff tja dan word kiezen lastig he! Eerst maar eens ontvouwen!
Gister was het uier al hard dus alarm omgedaan, maar melktest was nog hoog. Vannacht zag ik dat er geen temperaturen meer doorkwamen maar ze stond rustig, denk ik kijk morgen wel verder, misschien batterij leeg. En ja dan kijk je op de camera vanmorgen en staat er wat naast. Dan ben je snel wakker en in stal! Haha
Gefeliciteerd, vannacht is het veulen bij een vriendin ook eindelijk geboren na 12,5maand dracht Heel leuk brutaal koppie zit erop. Maar wel echt een meisje. Ben benieuwd naar haar naam
Nee niet allemaal, maar moet nog gaan kiezen. Wil er zowiezo 2 aanhouden kunnen die lekker samen staan na het afspenen. Naam heb ik al bedacht. Die komt als ik een eigen topic voor d'r maak. Lady wil ook nog een eigen topic die voelt zich achtergesteld.
Dorien1
Geplaatst: 01-07-13 17:30
Leuk filmpje en vooral het geluid erbij haha Ja 2 veulentjes houden lijkt me wel leuk voor ze om samen op te groeien
wat een ontzettende lieve veulentjes echt waar schatjes!!
Meavey
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-13 22:24
Nou ik was wat laat vanavond dus had niet heel veel foto's voor het begon te schemeren dus later wat meer en dan ook van Lady. Dus dan toch hier nog maar even de foto's en naam. En ook haar mooie mamma Fire natuurlijk.
En de naam word LMS Blue Lagoon
stal_HD
Geplaatst: 01-07-13 22:36
Mooie naam en een mooi meisje. Wat zal de keuze bij jou moeilijk zijn. Maar he als je niet kunt kiezen breng je er toch eentje bij mij in de opfok????? Vind gaya ook wel leuk.