Iedereen bedankt voor de complimenten over Chayton.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Chroosje, Misun blijft in eerste instantie hierWe willen zien of hij zo door blijft groeien en of hij eventueel geschikt zou zijn voor de dekdienst.
![]()
Iedereen bedankt voor de complimenten over Chayton.
Milan_lover schreef:Als je het leuk vind kom ik nog wel eens al die kleintjes bij je op de foto zetten als het mooi weer is, lijkt me erg leuk!
Bassenqua schreef:Milan_lover schreef:Als je het leuk vind kom ik nog wel eens al die kleintjes bij je op de foto zetten als het mooi weer is, lijkt me erg leuk!
Altijd leuk Claudia, als het mooi en stabiel weer is wil ik alle paardjes scheren, ook kleine Misun moet er dan aan geloven. In September zijn de Europese Kampioenschappen van de Amerikaanse Miniatuurtjes in Assen, daar zou ik graag met Misun heen gaan als hij zo knap blijft als hij nu is dus ervaring op ieder gebied moet dit jaar in een wat rapper tempo, spoedcursusje voor Misun dus deze zomer.
Emma, jij mag alles tekenen hoor
Mariska80 schreef:Hoe is ie met Orion al kaal?
Bassenqua schreef:Ik zet wel foto's neer hoor ChroosjeMaar euhm....waar hebben we het over ? Het sneeuwt hier weer.
![]()
Hij zal héél héél fijntjes zijn, elke avond als ze binnen staan dan ga ik met hem spelen, Bar B staat dan met haar neus in de muesli en bemoeit zich er dan even niet mee, ik betast spelenderwijs zijn beentjes en til eens snel een beentje op, heb toevallig van de week mijn vingers om zijn voorbeentje gelegd om te voelen hoe dik dat nou is, dat haar vertekent toch altijd, net boven de koot en dat is erg fijn en smalletjesHoe ik dat moet scheren, liken wel lucifertjes.