Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tinkermuts schreef:Vaak houden merries wel beetje zelfde tijdsduur aan.....maar wie weet, wil pluis graag wat sneller buiten kijken dan grote zus:D
Ik hoop gewoon dat Whisper niet hele lang meer wacht. Maar aan de andere kant, beetje voorjaarsweer zou wel lekker zijn erbij
(pepermunt hengstje dus met hier en daar beetje zwart). Qua datum dacht ik eerst aan 13 maart, maar dat zullen we Whis maar niet aandoen. Doe maar 1 maart... YamaDeva

maar ze moet nog ff volhouden.
we hoeven ons geen zorgen te maken
Geef der maar een dikke knuf en een wortel.
330 dagen is ze alweer
hoop voor Whisper dat het eerder komt
(pepermunt hengstje dus met hier en daar beetje zwart). Qua datum dacht ik eerst aan 13 maart, maar dat zullen we Whis maar niet aandoen. Doe maar 1 maart... YamaDevaShayla schreef:xxemmely schreef:Wat is dat rood/witte nou tussen haar uiers?
Vuil / vet, hebben alle merries wel, maar als een uier gaat vullen valt het altijd zo lekker op.Zeker met dat roze uier van Whis
![]()
330 dagen alweer
MeikexNorgia schreef:MeikexNorgia schreef:Een merrie met 60% zwart 40% wit op 26 februari
Ik had gegokt maar hij stond er niet meer bij.. Dus nog eens bij deze
Zal er me dan eens mee bezig houden als het weer beter wordt.
(pepermunt hengstje dus met hier en daar beetje zwart). Qua datum dacht ik eerst aan 13 maart, maar dat zullen we Whis maar niet aandoen. Doe maar 1 maart... YamaDeva