MarijeR schreef:I know! Iemand die een 100 jaar oude eik om wil komen hakken? Ha ha, dit zal ik René maar niet laten lezen, hij is dol op eikenbomen voor in de kachel .
...en koningin Isis wordt lekker uitgelaten aan de lange lijn,de wensen van een hoogdrachtige dame moeten ingewilligd worden,dat is nou eenmaal zo! edit: en nu is ze nog bozer,dat ze terug op stal staat
Ik denk dat ik even chrome ga downloaden... Safari laat de stream ook niet toe... Ben toch wel heel benieuwd na al die reacties hier haha
ik kijk gewoon via explorer en heb prima beeld. Ik heb ook ff via chrome gekeken, daar doet ie het ook gewoon... Het is je gewoon niet gegunt om naar isis te kijken denk ik...
Hmpf, denk het ook niet... Of de stream heeft gewoon een hekel aan Apple.. Dan nog maar een keer explorer downloaden ...
En isis is vandaag lekker merrie geweest zo te lezen..........Kom maar op dame! Ikl zit er klaar voor!
wij hebben hier net wat sneeuwvlokken gehad, dus het wordt nu echt winter... Ik zit er klaar voor dus wat houd je tegen..
polleman schreef:Ik denk dat isis op sneeuw wacht hahaHmm, het heeft al gesneeuwd vandaag in noord Nederland Wie neemt er wat sneeuw mee voor Isis