Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snackie schreef:Ik wou zeggen, die kan nog wel even wachtten hoor.
In juli hebben jullie dr opgehaald?Dus kan net zo goed juni zijn geweest dat ze gedekt is en dus eind mei voor ze bevalt bij wijs van spreken?
Citaat:Ik heb eerst ook half Mei opgeschreven in eerste instantie maar dat was een misrekening, is een paar posten later nog gemeld Ik heb iris 6 Juli opgehaald en ben gelijk naar de kliniek gegaan, daar is ze gescand en was ze drachtig dus moet ze op dat moment minimaal 19 dagen drachtig zijn geweest anders hadden we het niet op de scan kunnen zien, DA wist niet beter dan dat ze 3 maanden drachtig zou zijn maar heeft niet gezegd dat het vruchtje te klein was voor 3 maanden dracht. Als Iris in de kudde heeft gelopen totdat ze bij ons kwam kan ze dus uiterlijk half Juni nog gedekt zijn ( 6 Juli min 3 weken ), vreemd vind ik het dan wel dat de DA niet opgemerkt heeft dat de vrucht véél jonger zou zijn dan 3 maanden. Blijft een raadseltje dus.
yvonnedv schreef:Dit schreef TS in het vorige topicCitaat:Ik heb eerst ook half Mei opgeschreven in eerste instantie maar dat was een misrekening, is een paar posten later nog gemeld Ik heb iris 6 Juli opgehaald en ben gelijk naar de kliniek gegaan, daar is ze gescand en was ze drachtig dus moet ze op dat moment minimaal 19 dagen drachtig zijn geweest anders hadden we het niet op de scan kunnen zien, DA wist niet beter dan dat ze 3 maanden drachtig zou zijn maar heeft niet gezegd dat het vruchtje te klein was voor 3 maanden dracht. Als Iris in de kudde heeft gelopen totdat ze bij ons kwam kan ze dus uiterlijk half Juni nog gedekt zijn ( 6 Juli min 3 weken ), vreemd vind ik het dan wel dat de DA niet opgemerkt heeft dat de vrucht véél jonger zou zijn dan 3 maanden. Blijft een raadseltje dus.