Een kind krijgt een kind PART THREE.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bent u een

stille meelezer.
1739 (90%)
actieve meelezer.
184 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1923

DDlovesIona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:59

Zo kun je even niet op bokt en is er gelijk een deel 3.
TS wat vervelend dat er nog steeds geen veulen is, hoop voor jullie dat ie snel komt en ben toch wel heel erg benieuwd hoe die er uit gaat zien!

Renekel

Re: Een kind krijgt een kind PART THREE.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:02

Kijk ik een tijdje niet o mn mail, is er al een deel 3! O_o
En nog steeds geen veulen! Iris mag nu wel opschieten hoor!

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:04

Tjee, deel 3 alweer.... Nou Iris, laat ons niet meer in spanning zitten en gooi je veulen er maar eens uit.

shettie1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:05

hier nog een (stille) meelezer, volg je al vanaf het eerste topic en ik zie net dat deel 3 al gestart is en al op pagina 15 is :oo
je hebt het er maar druk mee TS, niet alleen met de topics maar ook met het wachten op je veulie.
Ik blijf je volgen en ik hoop voor jullie dat het veulentje snel komt

en verder wil ik nog even zeggen +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 09:07

Goedemorgen, weer een rustige nacht achter de rug, net als alle voorgaande nachten. Iris staat nu nog wel op stal, ze wou weer niet naar buiten en heb haar eens even laten gaan en binnen 3 seconde stond ze weer in haar kraamkamer, ik heb haar hooinet weer vol gegooid, de andere meiden naar buiten gedaan en iris vind het allemaal prima, kijkt niet naar de meiden en hinnikt niet naar de meiden en staat zalig hooitjes te knabbelen :? Wel gooide ze er in de tussentijd een lekkere natte drol eruit, uier is nog hetzelfde.

Overkoot, kun je uitleggen wat je daar precies mee bedoelt? Sorry ben even kwijt wie dat vroeg?

Voor degene die alleen mijn posten willen lezen, je kunt ook rechts in mijn berichten op geplaatst: datum ,drukken, dan krijg je alleen mijn posten te zien, voor degene die dat nog niet weten/wisten :o

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:10

Jeetje alweer een deel 3 op pagina 16! :=

Ik lees al vanaf begin van deel 1 mee en afentoe post ik is iets maar word nu toch wel heel erg benieuwd naar haar kleintje! :)

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:11

Zou dat betekenen dat ze voelt dat de bevalling op gang komt?
Ik hoop het maar!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:15

Een nieuw topic en al pagina 16??? :')
Jullie zijn erg...

Platte mest kan wel wat betekenen maar goed... we gaan je koppie niet gekker maken :j
Laatst bijgewerkt door Eponastable op 05-04-12 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:15

*Stille meelezer al vanaf het begin van het eerste topic!*
En nu post ik voor het eerst een reactie. :D

Ik denk niet dat er iemand is op Bokt die dit topic nog niet heeft gezien: Iris is beroemd!

Bassenqua: ik hoop dat de bevalling niet al te lang meer op zich laat wachten, dat alles goed verloopt en dat moeder en kind straks gezond en wel zijn! :)

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:17

joehoe! *\o/*
er is verandering!
nu moet het veulen nog komen.

Pluizebolpum

Mja, klinkt toch echt wel alsof er verandering in zit, dat ze zich zo afzondert, zou het nu dan toch echt? Meissie zal ook vast wel niet helemaal jofel meer zijn, met zo'n enorme buik en dat ze weer wat scheef gaat staan :(:) , maar zolang ze nog lekker eet...
Anyway, wou nog even een keertje m'n complimenten geven over hoe je haar hebt opgeknapt, Bassenqua. Iris heeft maar geluk gehad dat ze zo goed terecht is gekomen...

abba

Nordsvensk schreef:
Bassenqua schreef:
Ik kwam ook nog deze foto tegen van iris, die gebruikte ze om te adverteren :? Vreselijk, let eens op haar voeten!!

http://i40.tinypic.com/35k322x.jpg

En voor zulke gevallen is 144 nu uitgevonden, schandalig! Bol van de wormen? Veel te lang winterhaar dat er écht al ver af had kunnen zijn als ik het zo zie! Ik hoop voor jou Bassenqua dat ze een prachtig merrieveulen krijgt, de kleur die jij wenst en dat ze aan al je verwachtingen en wensen gaat voldoen, wat een werk heb je erin gestoken! Ze ziet er nu (dik, harig én hoogzwanger) 100 x gezonder uit! _/-\o_

Voor de rest...... jeetje, jullie nemen bokt.nl he-le-maal over! Iris aan de top! :D

Fauchon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:19

Thanks voor de tip TS, ga ik zeker doen. Zal me een hoop tijd schelen.

TS ik zal voor je duimen dat de stalrust Iris de ontspannning geeft om het veulen eindelijk eens uit te poepen, zodat je eindelijk kunt genieten van het veulentje en nog even lekker bij kan slapen voor viga begint.

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:19

Nog steeds niets! Ik blijf meevolgen, stille meelezer hier ook :)

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:25

ik had echt nooit verwacht dat er zelfs 3 topics zouden zijn voor Iris, voordat het veulentje zich liet zien...
maar het is gelukt! drie topics hihi en er is wat verandering dus ik hoop dat het bij 3 blijft ;)

Iris zet hem op meis, gooi die kleine eruit! je kunt het :D

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:28

Bassenqua schreef:
Goedemorgen, weer een rustige nacht achter de rug, net als alle voorgaande nachten. Iris staat nu nog wel op stal, ze wou weer niet naar buiten en heb haar eens even laten gaan en binnen 3 seconde stond ze weer in haar kraamkamer, ik heb haar hooinet weer vol gegooid, de andere meiden naar buiten gedaan en iris vind het allemaal prima, kijkt niet naar de meiden en hinnikt niet naar de meiden en staat zalig hooitjes te knabbelen :? Wel gooide ze er in de tussentijd een lekkere natte drol eruit, uier is nog hetzelfde.

Overkoot, kun je uitleggen wat je daar precies mee bedoelt? Sorry ben even kwijt wie dat vroeg?

Voor degene die alleen mijn posten willen lezen, je kunt ook rechts in mijn berichten op geplaatst: datum ,drukken, dan krijg je alleen mijn posten te zien, voor degene die dat nog niet weten/wisten :o

dan knikt het paard in de koot naar voren. mijn veulen had dit ook een poos terug omdat hij een wond had in de kootholte en het daarom niet wilde strak trekken ging hij overkoot staan. Hij stond dus ook echt alleen op de punt van zijn hoef, echt alleen de toon, verder trad hij niet door. Dus toen je dat omschreef, moest ik daar aan denken.

hier zie je wat voorbeelden: http://www.hoofcare.nl/map_voor_hoefpro ... _gaan.html

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:30

Als ik mijn eigen berichten open staat iris bovenaan.
Als ik actieve onderwerpen open.........iris boven aan ...

Bokt moet en zal iris volgen, of ze nou willen of niet _O-

jiltsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:31

stille meelezer..
wat een doorzetter die iris!.
succes.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:36

Jeetje mina! Ze is er nog steeds niet. Daar moet toch wel een perfect veulentje uitkomen!

TanteFlavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:38

Ik meld me terug aan als stille meelezer...

Iris, je kent er wat van! Laat ons niet te lang meer wachten! Dat veulen moet zich geweldig goed voelen in je buik! Het wacht op mooi warm weer denk ik!

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:41

Hier nog een stille meelezer! jeetje wat laat Iris iedereen lang in spanning zeg!
Go girl!

jiltsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:43

TanteFlavie schreef:
Ik meld me terug aan als stille meelezer...

Iris, je kent er wat van! Laat ons niet te lang meer wachten! Dat veulen moet zich geweldig goed voelen in je buik! Het wacht op mooi warm weer denk ik!

hahaa, denk ik ook.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:46

Hoi ik plaats weer een stipje als stille meelezer!! Dat veulen mag nu wel komen hoor!

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:47

Ben erg benieuwd wat een dagje stalrust doet voor Iris. :j
Ik las zojuist pas je berichten over de stand van haar voetjes Bassenqua.
Misschien even telefonisch overleg met de DA wat hiermee te doen?
Want toen je dat schreef, dacht ik juist weer: wél in beweging houden,...
Misschien doen die voeten wel pijn, en wordt er door de pijn een of ander stofje aangemaakt waardoor de bevalling niet op gang komt?
Ik weet het niet hoor, ik reageer o.b.v. mijn gevoel, maar nogmaals, misschien denk ik wel teveel als mens,.. :o

Ik hoop in ieder geval, voor zowel Iris als jullie en haar inmiddels 811 (geregistreerde) volgers :D dat het snel komt!!
Ik gok op maandag trouwens. 2e Paasdag en ik denk dat het veulen voskleur is, met hazentanden en snorharen. :+

Edit: na een halve minuut alweer 816 geregistreerde volgers! 8-)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 09:55

Ik denk wel dat ik iris vanmiddag even naar buiten doe, inderdaad voor de bewegin alhoewel ze meer dan voldoende kan bewegen in haar kraamkamer. Ze is wat onrustig nu maar naar mijn idee niet omdat ze alleen staat, ze is wat aan het draaien, dan weer wat hooitjes knabbelen, dan weer wat draaien.

Ik heb even de link bekeken van het overkoot staan, het lijkt er wel iets op maar minder extreem. Ze staat meer op de voorkant hoef, achterkant hoef raakt dan niet meer de grond, net of haar peesjes/spiertjes weer verkort zijn, ik zal kijken of ik er foto's van kan maken, op stal lukt dat niet omdat haar voeten verdwijnen in het stro. Ik heb niet de indruk dat haar voeten pijn doen maar dat ze een stuk balans zoekt en daardoor weer in haar oude stand vervalt.