Weinig verandering bij Viga, wel is haar linkertiet groter dan de rechter En een behoorlijk verschil, banden zijn nog niet slap genoeg. We wachten maar weer af.
Inderdaad....flashbacks Het is niet anders, vanmiddag leek op het zicht het uier weer wat voller. Wilde vanavond foto's maken maar realiseer me nu dat dat waarschijnlijk niks wordt, ze heeft een schone verse stal en dan werkt de camera niet begrijpen doe ik dat nog steeds niet maar is tot nu toe iedere keer zo.
jolandje
Geplaatst: 06-05-12 19:43
pff, ik heb er hier ook zoeen, eerst dikke volle uier en nu weer zacht, snap er niks van je camera werkt niet? ojee das balen zeg
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 19:49
Nee de camera om tietenfoto's te maken Jolan De cam zelf wel, hou op zeg, dan moet ik elk uur de stal in
Alvast succes. Komt vast een mooi veulentje uit...
jolandje
Geplaatst: 06-05-12 20:02
Bassenqua schreef:
Nee de camera om tietenfoto's te maken Jolan De cam zelf wel, hou op zeg, dan moet ik elk uur de stal in
pff gelukkig maar,ik zag je al struikelen over je wallen maar je mooie camera doet het niet? die is toch nog vrij nieuw?wat doet hij niet?misschien kan ik je helpen?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 20:19
Hij doet het prima alleen als ik de stal heb opgestrooid dus niet, dan zoomt hij aan één stuk door in en uit en flitst als een gek maar knipt niet af Als het stro dan twee dagen ligt is er niks meer aan de hand, ik vermoed de schittering ofzo van het verse stro. Is iedere keer zo
jolandje
Geplaatst: 06-05-12 20:31
zou kunnen dat hij daar niet op kan scherpstellen, óf er komt stof in ik zet voor de tieten foto's de camera op macrostand( kleine tietjes ) en flitser aan
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 20:34
Ik strooi altijd ruim voordat de meiden binnen komen op, juist zodat de stof van het opstrooien weer kan zakken maar heb behoorlijk goed stro, op een enkele baal na , dus weinig stof. Opeens viel het kwartje dat de camera iedere keer weigerde bij een verse stal. Probeer het dadelijkwel even maar verwacht er weinig van. Ik laat ze nog wel even buiten, ht is nog zo lekker buiten, zonde om ze binnen te zetten.
jolandje
Geplaatst: 06-05-12 20:35
ik heb de dametjes net binnengezet, ik vond het zo koud voor de kleine uk celine weer fijn onder de cam
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 20:39
Je hebt gelijk hoor, als het voor Melody te kous is gewoon lekker naar binnen doen. Gooi ze denk over een uurtje naar binnen, nu even lekker bank hangen.