Poosje wachten nog Monique hij is pas 1 jaar Heb nu Dandy hier lopen daar mogen een aantal merrie's mee op date!
jolandje
Geplaatst: 23-05-12 22:49
dandy is ook heel gaaf
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-12 09:55
Dandy is inderdaad erg leuk En als hij er nu een paar erg leuke veulens in stopt ben ik blij
Talytha vandaag ook mijlpaal bereikt 300 dagen Dus schiet alweer op voor tyra en Talytha Ben benieuwd wie er eerst gaat uiers groeien dus gaat de goede kant op
Hoi Mariska! Wie van de twee is als eerste uitgerekend? En worden ze daarna ook door Dandy gedekt? Welke kleur heeft Dandy?
Je marathon wagentje wordt bijna elke dag gebruikt door mij en Erik (man van Christa) Hoe lang mogen we je wagen nog lenen? Christa vroeg al of ze de wagen niet konden kopen?
Heb je nog nieuwe foto's van de veulentjes? En misschien een paar van Dandy? Weet je al wie je mee neemt naar bunschoten? Daar ga je toch binnen kort naar toe?
Groetjes Monique
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-12 14:02
Ik durf niet te zeggen welke het eerste gaat. Met aantal dagen loopt Tyra voor maar dat zegt niks En aan het uier durf ik het ook niet te zeggen afwachten dus binnen kort weten we het. Yep ze worden door Dandy gedekt Dandy is bruinbont maar wel heel erg donker je hebt veel verschillende tinten bruin.
Over de wagen kom ik nog wel even met je op terug per mail. Dat hoeft niet iedereen te lezen hahaha.
Ik heb de laatste dagen geen foto's gemaakt, en nu is het slecht weer. Als ik vd week tijd heb zal ik even nieuwe foto's maken Misschien dan wel van nog een veulentje Ik ga 30 juni de aangespannen rubrieken mee rijden met Britt. En de merrie keuring weet ik nog niet. Wil eigenlijk alles meenemen dus dat is een dilemma hahaha. Maar misschien laat ik het Xandy en Dream thuis ik weet het nog niet. Kan nog heel even over na denken het is nog niet zover
Kleur en geslacht had ik beide absoluut niet gedacht bij deze combi maar is helemaal Ik denk dat Mariska heeeeeel erg blij is met it resultaat Moet zo eerst de kleine monsters hier op bed hebben en ga dan eind van de middag ff kijken, ben echt heel benieuwd
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-12 12:06
Maris was effe kids ophalen moet ook gebeuren Zo'n uur geleden een verrassing op stal gevonden Waaahhhh Talytha heeft het weer gered mij te verrassen vandaag 305 dagen dracht. Heeft ze een mooi zilverappel bruin MERRIE veulen gekregen Zal straks foto plaatsen nog even bijkomen van de schrik en kids brood geven en weer naar school. Marcel vanmorgen paarden nog hooi gegeven en kom ik op stal om ze buiten te zetten verassing!! Ben er zo blij dit is haar 1ste merrie veulen!! Nu effe naar stal haar even goed bekijken!!
Tosadog
Geplaatst: 05-06-12 12:06
ja super! Ik wou dat ik even mee kon kijken
jolandje
Geplaatst: 05-06-12 12:12
oh wow! wat zal dat een mooi diertje zijn , ik ben heel benieuwd, alvast van harte gefeliciteerd
nou kijk eens aan weer een leuke zilver en merrie ze gunnen het je wel dit jaar ben benieuwd
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-12 12:31
Tosadog schreef:
ja super! Ik wou dat ik even mee kon kijken
Ja dat had leuk geweest snel Matar brengen kun je kijken
Nou hier dan wat foto's.
jolandje
Geplaatst: 05-06-12 12:32
ooooh wat een knap koppie zit erop
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-12 12:32
Ze doet me veel aan Vic en Rizzy van Maris denken ben er echt heel erg blij mee Haar naam zal LCS Vic's Blue Rose worden roepnaam Roos
Meavey
Geplaatst: 05-06-12 12:48
Wat een ukkie! Gefeliciteerd Maris, je ziet de aanhouder wint.
flyer
Geplaatst: 05-06-12 13:01
Zo,das nog eens een leuke verrassing!! Gefeliciteerd,ze is prachtig!!
Mona14
Geplaatst: 05-06-12 13:02
Wat een mooi merrie veulentje!! En wat een leuke naam! Komen morgen avond misschien als het jou uit komt, oke? Groetjes Monique
Tosadog
Geplaatst: 05-06-12 13:07
WOW Maris, JALOERS!!! Ze heeft idd heel erg veel van Rizzy!
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-12 13:17
Meavey schreef:
Wat een ukkie! Gefeliciteerd Maris, je ziet de aanhouder wint.
Ja ze is klein maar wel in verhouding en lange benen ben benieuwd hoe ze over paar dagen is. Inderdaad aanhouder wint nu op naar 5 merrie veulens Anja bedankt inderdaad zo wil ik wel iedere dag verrast worden Denk dat ik voor haar maar over moet op het alarm wat jullie hebben dan mis ik het niet hopelijk. Ze is me al 3 jaar op rij te slim af geweest Monique bedankt is prima morgen avond laat je nog effe via mail weten hoe laat enz. Maris je hoeft niet jaloers te zijn jij hebt Rizzy al toen ik ze zag moest ik gelijk aan Rizzy denken!