Ik zal julle nog even vertellen hoe het met onze kleine vent gaat onder hand met zijn beentjes. de veearts is afgelopen maandag geweest en heeft ons verteld dat het in zijn gewrichten zit. gelukkig makeerd er niks aan zijn spieren. de veearts heeft gezegt dat ze de eerste 3 weken binnen moesten blijven. dan zou hij weer komen kijken. als het dan nog niet goed zou gaan zou hij een blokje onder de hoef zetten zo dat hij goed moet staan. de veearts had vertrouwen dat het goed zal komen. ik hoor van verschijnende mensen dat het er al beeter uit ziet gelukkig! zelf kan ik wel gaan kijken maar ik wil dat het goed komt dus dan zie je altijd dat het beter word. (en toch zie ik zelf ook dat het beter word! ) Verder gaat het hele maal goed met de kleine Gregor hij huppelt wat door de stal als een stoere jonge ook is hij heel nieuw schierig tottaal niet bang naar mij toe! hij probeert wat tebijten maar gaat moeilijk zonder tantjes haha hij probeert ook al zijn moeder na tedeoen om stoo tegaan eten en hooi alleen lukt het nog niet echt. ik zal in 1 van deze dagen weer even foto's plaatsen voor jullie!
Ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe het nu met gregor gaat.... aangezien we nu weer 2 weken verder zijn. Hoe is het nu met zijn heupje en zijn been? Is het al wat recht getrokken en aangesterkt? En hoe gaat het met viantha? Zijn ze al een xtje buiten geweest? Of mocht dat nog niet?
het gaat heel goed met ze gregor zijn beetje is heel goed bij getrokken! Morgen middag komt de veearts nog even kijken! Hopen dat ze dan lekker naar buiten kunnen! En eindelijk buiten foto's!