Esther, zou het raar gevonden hebben als hij niet was geselecteerd voor Borculo. Het is een mega-aansprekend veulen met daarbij nog een supermooie moeder. Ik ga voor je duimen dat het allemaal toppie gaat op Borculo!
Oreokoekje
Geplaatst: 14-05-11 21:46
Wát een mooi veulen! Terecht dat hij (waarschijnlijk?) geselecteerd is, gefeliciteerd!!
Veroontje_P
Dat gaat nog spannend worden met de veulenverkiezing 2011 op Bokt ^^
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 13:05
een "kleine" foto update jammer van de regen en ik wilde graag wat draffoto s laten zien maar dat is nog niet makkelijk, de paar passen die hij draaft is meestal achter moeders dus dan hebben we er nog niet veel aan
Ik vind het zo'n mooi dier en dat zeg ik niet omdat het een veulen van toot is of omdat hij zo'n mooie moeder heeft. Het is een ongelooflijk parmantig ding, wat zal je trots zijn!
S_Evelyne
Geplaatst: 16-05-11 13:13
wat een leukerd!
TanteSabien
Geplaatst: 16-05-11 13:18
OEhhh wat een statig popje!!! Geweldig die lange benen!!
Hij draaft hahaha. Het blijft een heerlijk kereltje
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-11 23:58
Uweiss schreef:
Wauw geweldig veulen! Mag ik vragen of je hem ook nog op een selectiedag laat lopen van de veiling? En op welke?
dank jullie wel allemaal
weet ik nog niet uweiss, hij is zowiso voorlopig geselecteerd voor borculo daar heb ik al een contract voor maar ze zouden nog kijken of ik 1 juni naar lauw van vliet moet komen of dat ze thuis nog langs zouden komen om het evt definitief te maken..
t is zo stil thuis staan al vanaf woensdag ochtend in utrecht voor insemineren (kon ze de rest van de week niet brengen en wist dat ze vandaag of morgen geinsemineerd moest worden) dus vandaag besteld en morgen gaat er een kwakkie don schufro in
Dakario
Geplaatst: 22-05-11 10:10
Je gaat dus uw tootje niet houden. Dat kan ik begrijpen met die hoge dekgeld enzo... Iedereen wil natuurlijk iets terugverdienen maar door de veiling van Borculo zal hij in goede handen komen aangezien daar alleen beste paarden worden verkocht.
ging je uw merrie niet laten dekken door Damon hill?