Fly is inderdaad echt heel erg groot, het is niet voor niets dat ik hem heb ingefluisterd dat hij geen 1,80 mag worden! Dat is niet omdat ik denk dat hij niet in de buurt gaat komen
Claudienee
Geplaatst: 17-06-10 12:05
Zo, hij is écht huge Hoop 'm snel te ontmoeten, ben heel benieuwd
waterlelie48
Geplaatst: 17-06-10 12:11
Super zeg dat ziet er goed uit!!!!! Wat een rakker
smurvaas
Dankjewel Marieke! Is inderdaad weer een tijdje geleden
Met mij en Verool is alles goed hoor, lekker fris en fruitig als altijd. Met jou en Jerom??
Noppert
Geplaatst: 21-06-10 12:41
Anne, zie ik nou goed dat die gekke hengst van jou mijn superschattige merrietje aan het pesten is, foei Maar het is wel een heerlijk dier, je gaat er vast heel veel plezier aan beleven!
Mijn gekke hengst is verliefd op jouw schattige merrietje Ja hij wordt echt heel gaaf, heb ze vanmorgen nog ff in de wei gezien (ook jouw schattige merrietje, die groeit ook verrekte goed!) Maar Fly ziet er veelbelovend uit. Vanmorgen draafde hij aan (wel maar 3 passen, de lambal) maar als ie dan aandraaft doet ie t wel goed!
Noppert
Geplaatst: 21-06-10 12:48
Dan is het maar goed dat we redelijk bij elkaar in de buurt wonen, kunnen ze nog een keertje afspreken om te gaan spelen
DL_
Geplaatst: 21-06-10 12:50
Hahahaha weet niet of dat zon goed plan is! Voor dat die van jou straks 'knocked up' is
Het grappige is dat Firouzeh rake klappen uitdeelt naar Flying. Dan zie je hem echt kijken van 'nou..... dan niet ' en vervolgens gaat ie dr weer achteraan, krijgt ie weer een mep, gaat ie er weer achteraan enzz....
Wat een leuke aansprekende veulens zijn het zeg!!! Enne wat is Flying een KANJER!!!
Lilliputter
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-10 21:19
Het enige is dat Flying zich er niks van aantrekt. Die gaat van de merrieveulens naar de merries, van de merries naar mij als ik aan het rijden ben en van mij naar het crossen door de wei en van het crossen weer terug naar de merrieveulens.
Anne hoeft qua conditie en spieren al niks meer te doen
Dank je wel Renate!
DL_
Geplaatst: 22-06-10 13:14
Haha ja het is een echte boef. Op stal ook, dan kan je hem een hele tijd gewoon borstelen, maar dan ineens denkt hij te moeten happen. Dan geef je hem een tik en dan kijkt ie echt zo van: Nou..... Maar ik ben toch lief?!! Dan probeert ie 't nog een keer, krijgt ie weer een tik en dan kijkt ie gewoon de andere kant op en gaat dan óf mama pesten, óf de tralies van de stal lastig vallen met een kop van: Nouja, dan niet he.
DL_
Geplaatst: 23-06-10 22:22
Flying is vandaag naar de opfok gegaan. Alles is goed verlopen en hij kan het goed vinden met zijn nieuwe vriend. Het was al snel duidelijk dat Flying de baas is Dus dat wordt nog wat!
smurvaas