Hee Elien, (stille meelezer (A) ) Ik vroeg me nou af, is dit nou een grote uier? Ik heb het idee dat de uier van mijn pony (321 dagen ongeveer) groter lijkt.. Ik bedoel, daar zit om de tepels, euhh uier zeg maar.. Of is dat per paard verschillend?
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-10 10:25
verschilt heel erg per paard/pony. sil heeft niet zo heel veel.
whaaaa spannend ik lees al een tijdje mee en hou dit topic ook nauwlettend in de gaten want wat vind ik Sil een geweldig mooie en leuke pony, ook ik ben erg nieuwschierig, succes met haar.
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-10 21:07
bedankt!
sil heeft vanavond duidelijk ergens last van. ik denk van dr groeiende uiertjes. ze is echt heel erg onrustig. heel heftig zwiepen met dr staart en heel veel schuren ( mooie staart)
kuiltje
Geplaatst: 07-04-10 23:04
Ben een stille meelezer maar vindt het wel spannend wat eruit gaat komen. Wens je veel succes.
mag ik vragen wat voor een ras dit is zijn wel supper mooie beestjes hopelijk komt je veulen snel
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-10 23:49
Silver is bij 2 stamboeken geregistreert: Nederlands Appaloosa Stamboek (NAS) & Nederlands Minipaarden stamboek (NMPRS) En Dragonfly is bij het Nederlands minipaardenstamboek goed gekeurd.
een merrieveulen zal ook bij beide stamboeken geregistreert worden en een hengstje bij het NMPRS