Met jullie zorg en inzet heeft het veulen zeker een kans. Hopelijk gaat ze het redden.
Heel veel sterkte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spiritoes schreef:Saskia9 schreef:Wat erg zeg..
Jammer genoeg heb ik er een slecht gevoel over.. de moeder heeft het als het ware al opgegeven zo te lezen..dat merk ik doordat je zei dat ze er op gaat staan,en met de benen ernaartoe kapt..dit doet een merrie niet zomaar...
Er worden vaker veulentjes afgestoten,maar deze is zo klein,zo kwetsbaar...
Begrijp me niet verkeerd,ik duim net zo hard mee dat het goed komt..maar ik ben er bang voor..
Hoe veel weken is het veulen te vroeg geboren?
Ik duim voor je...
Er is ook nog zoiets als het overeind willen hebben ipv afstoten hoor!! Want dan kijkt de merrie er gewoon niet meer naar. Mijn merrie deed dit ook maar dan met de reden dat het op moest staan dus denk dat je conclusie iets te voorbarig is en niet echt iets waar ze op zitten te wachten?
Saskia9 schreef:MAAR... ik heb nog nooit gehoord dat een merrie op een veulen gaat staan..
Zoals ik al zei..ik hoop het allerbeste voor het veulen en de moeder... en het is enkel mijn gevoel..
Ik duim net zo hard mee..maar ik denk dat je wel realistisch moet zijn en in je achterhoofd moet houden dat het misschien niet zo gaat aflopen als dat iedereen hoopt/denkt... Maar we blijven doorduimen!
Vadisha schreef:Ik wil jullie ook heel veel succes en kracht wensen!!Saskia9 schreef:MAAR... ik heb nog nooit gehoord dat een merrie op een veulen gaat staan..
Zoals ik al zei..ik hoop het allerbeste voor het veulen en de moeder... en het is enkel mijn gevoel..
Ik duim net zo hard mee..maar ik denk dat je wel realistisch moet zijn en in je achterhoofd moet houden dat het misschien niet zo gaat aflopen als dat iedereen hoopt/denkt... Maar we blijven doorduimen!
Zoals ik begrepen heb was de merrie in paniek door de behandeling. En ja dan kunnen ze blind voor alles zijn en dus ook per ongeluk op het veulen gaan staan.
Femke_L schreef:Ik@Potverdikkie. Als de merrie het niet accepteerd, dan is dat heel vervelend, maar daar moeten we dan maar weer iets anders op bedenken.
Het is namelijk nu veeel vervelender dat die merrie het veulen zo graag op wil helpen dat ze het arme ding bijna vertrappeld.