Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SteffiiY schreef:Mag ik jullie mening hieroverIk zit met mezelf in dubio en iedereen raadt mij ook wat anders aan.
Mijne is begin maart 2 jaar geworden (net als die van jullie natuurlijk haha). Ze is toen ze van haar moeder afging direct naar de opfok gegaan waar ze tot nu toe nog steeds staat. Ze staat er heel erg fijn en er word goed voor haar gezorgd. Ze is niet bang aangelegd en ik kan gemakkelijk met haar knuffelen, borstelen. Nu was mijn eerste plan om haar tot haar 3e hier te laten en haar dan naar huis te halen om te starten met opleiden (eerst grond). Nu is het zo dat de opfok ruim 40 minuten enkele reis rijden is voor mij dus ik bezoek haar nu 1x per maand wat ik persoonlijk te weinig vind maar meer tijd heb ik helaas niet.
Nu is er een plekje gekomen bij mij op stal in de overdekte paddock. Dit is een groot stuk paddock met weiland eraan vast en een grote overkapping. Hier staan 2 oudere paarden en een jonge fjord in groepsverband. Voordelen is dat ze dan bij mij op stal staat en ik haar elke dag kan zien en wat basis dingen met haar kan gaan doen (borstelen etc). Nadeel vind ik persoonlijk dat ze wat minder met leeftijdsgenootjes staat maar lees ook weer fijne berichten dat een gemende groep fijn kan zijn.
Willen jullie met mij meedenken?
SteffiiY schreef:Wat een leuk en vriendelijk dier