Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rudi weet er al alles van. Ik ben serieus aan het overwegen of ik hem niet dit jaar al laat castreren ipv volgend jaar. Het is niet zo dat hij gevaarlijk is maar als hij de kans krijgt dan hapt hij in "letterlijk" alles. Het is precies een peuter die alles in de mond stopt en je constant "Nee, niet doen" loopt te roepen. Voor mij heeft hij wel respect maar natuurlijk ligt het in de aard van een hengst om dat te betwisten zodra je de kans krijgt
dus het is altijd opletten met meneertje 

gek op knuffelen net zoals haar dochter en als je haar vertrouwen eenmaal gewonnen hebt echt een heerlijk paardje
ik zit nu ongeduldig te wachten totdat ze hier zijn
nog een uurtje gok ik. Ik heb inmiddels al 3x een drol uit de paddock geschept als tijdverdrijf
Stuk tuig. Sleutel er maar weer in en op slot dus... swartbeessie schreef:Ibbel, wanneer maak je een foto topic? Ik spiek steeds even naar de fotos op de app, wat zijn ze gaaf. Trots op Fee, wat wordt ze mooi... En Door is ook een lekker ding!
Ibbel schreef:Vannacht had Dora de hoekstal (waar alle spullen opgeslagen liggen, halsters, borstels, emmers, etc - geen eten gelukkig) open gemaakt. Manlief doet 'm vanmorgen dicht voordat-ie naar z'n werk gaat, hij is de straat nog niet uit, of ze heeft 'm alweer openStuk tuig. Sleutel er maar weer in en op slot dus...
en hij heeft ook al flinke cohonas. Ik weet niet of dat normaal is
Ik zal straks eens een foto maken, kunnen we vergelijkend warenonderzoek doen

meteen lekker kroelen met elkaar alsof ze er altijd al bij heeft gestaan
Terwijl Khaleesi normaal gesproken echt een enorme Bitch is als ze in een nieuwe groep wordt gezet
Ik reageer vanavond eens uitgebreid op iedereen nu ik toch thuis zit met een zwaar overbelaste shouder