Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
Maar hoe het er nu voorstaat gaat Vu wel ongeveer even groot worden als Kirsten denk ik.
Maar die was bij de geboorte al vrij groot, dus ik nam aan dat ze op dezelfde leeftijd groter was. Maakt ook niet uit, allebei leuke veulens met tevreden baasjes volgens mij

Genoeg ruimte om weer verder te groeien...

Misschien komt de hanenkam wel terug als ze in de pubertijd zit, past mooi bij de opstandige fase denk ik hihi. 
).
en dat uit twee ouders van 1m20
toch? Melody haar paps is maar 1m maar zij is echt extreem groot tegenover haar broers dus zal van mamskant komen deze keer.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik naast de grappen ook wel echt benieuwd ben hoe ze nu ingeschreven gaat worden qua kleur. Ik heb de uitkomst van de test doorgegeven aan het stamboek, maar genetisch zijn ze nog niet helemaal up to date in mijn ervaring. Ik kreeg dus ook terug dat de schetser de uiteindelijke beslissing gaat maken wbt de kleur die genoteerd gaat worden. Ben erg benieuwd wat ze ervan gaan maken.
) op de eerste dag haha. Maar de melk van Kirs doet het goed, want ze groeit ontzettend in de hoogte en breedte. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat ze gewoon netjes de 1.20 gaat aantikken uiteindelijk. Pjotr is 1.20 en Kirs 1.22 inderdaad. En zo niet is dat inderdaad ook geen ramp, voordeel van voor de wagen is dat je geen problemen hebt als ze iets minder groot worden dan gehoopt.
Dus als het resultaat niet helemaal zoals gewenst is, heb je alvast een excuus.