Wat spannend! *ook hier een stille meelezer :p * Ik zit er zelfs over te denken om mijn (niet helemaal officiële) shet door een fjord te laten dekken.. (oh help, heel bokt over me heen straks ) Hopelijk komt er een gezond en mooi veulentje uit TS !
paarden1pony
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-13 21:02
cathyenbeau schreef:
en loopt er al een groot veulen bij?
Stille meelezer meld zich
nee er loopt nog geen veulen bij (anders hadden jullie dat echt wel geweten en gezien) die vindt het veelste lekker om in de buik van der ma te zitten MMMMM WARM hahaha
'k Geef het beestje geen ongelijk, veel te fris met die wind
paarden1pony
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-13 21:19
ja idd, en mams maar koud hebben (kan eigenlijk niet!!), maar even een update van vandaag: buikje is net een skippybal bonkbonk en omhoog en omlaag het veulentje zit in de speeltuin volgens mij te spelen de uier is al wat voller, wel als ik loop met der gaat het wat weg, haar achterkant is ook wat losser (ik hou het maar netjes ) als jullie foto's willen zien zeg dat maar even dan maak ik er nog een paar zo
Het wit kleedt af, van voren gezien. Er was een pony op bokt, Fewie. Die was echt heel rond. Ze werd goed in de gaten gehouden. Maar toch nog even gauw het veulen op de wei ter wereld brengen . De merrie maakt het veulen gewoon nog even af, mooi kleurtje, gezond veulen, voor alle kijkers op bokt.
Oopsie, gelukkig wordt ze goed in de gaten gehouden. Mams en paps zijn in ieder geval allebei erg knap en leuke hoofdjes! Ik ben erg benieuwd hoe het veulentje eruit zal zien, maar eerst hopen dat alles goed gaat! Mams is al aardig bol Maar die uiers kunnen nog wat voller Heel lang zal het niet meer duren hoop ik...