Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Temp is nog iets meer gedaald, staat nu op 38.1
, vanmiddag heeft ze de medicatie voor het eerst via pasta gehad, als dit goed blijft gaan dan mogen ze voor het weekend naar huis. Er stond net een vrolijk actief veulentje die ook meesnoepte uit de bak van Junita. De stalmeiden die de verzorging doen en de temp in de gaten houden vonden haar vandaag ook een stuk beter. Lijkt de goede kant op te gaan, nu hopen dat ze het op de pasta ook gaat redden.
Morgen kan ik ook pas weer aan het eind van de middag heen, hopelijk is ze dan nog steeds zo wakker als vandaag. 
Spurtjes trekken voor zover dat kan in een stal, bokken, steigeren en ze heeft mij vol tegen mijn schenen getrapt
In tegenstelling tot wat mij gisteren verteld is zijn ze vandaag met de pasta begonnen, morgen gaat het er dus om spannen wat er gebeurt. Junita vind ik alleen erg in zichzelf gekeerd, die is er echt zat van. Stilletjes en chagie en zo'n vragende blik in haar ogen, echt sneu en heb daar ook een beetje buikpijn van, vind het zo sneu voor haar, 24/7 in een box opgesloten, niks kunnen zien......wordt tijd dat ze thuis komen. Wel vond ik wat propjes in haar stal en voerbak, heb gelijk maar gevraagd of ze haar gebit na willen kijken, met mennen zit ze ook wat vast op rechts en het kost nou toch al klauwen vol met geld dus dat kan er ook nog wel bij, moet wel goed zijn natuurlijk. Ze heeft ook wat last met poepen, daar krijgt ze nu lijnzaadolie voor toe gediend. Ik denk dat het komt van het continue op stal staan en alleen maar hooi en krachtvoer eten. Hopen dat de ze Vrijdag naar huis mogen, komt het wel weer terug goed.
Nog steeds wel nieuwsgierig naar de naam...
voor kleine meis
hele dikke knuf voor Junita. Nog eventjes volhouden meisje!