Ik werp hier ook af en toe een blik, moet zeggen dat ik haar nog wel erg rustig vind, het zal er zo 1,2,3 niet naast staan gok ik, misschien tegen de ochtend, maar zou me niet verbazen als ze dit nog even vol gaat houden zo. Ik duik mn bedje in, welterusten!
ik zie ook de buik flink bewegen, en de staart met regelmaat omhoog gaan, vraag me ook af of het beeld vertekend dat ze met best een bolle rug staat ipv ietsje holle lijn?
Dat idee heb ik ook. Maar ondanks dat staat ze er rustig bij. Af en toe zie ik een schokje, maar dat kan ook de cam zijn die even vastloopt en het opeens weer doet.
Ze staat rustig. Ze staat nog in dezelfde hoek als toen ik een paar uur geleden keek. Maar ze is nog niet eens uitgerekend, dus het kan best nog even duren, toch?
Goede morge allemaal niks gebeurt vannacht zo te zien. Heb uur of 3 nog ff gegluurt toen leek ze vrij rustig. Lag net uurtje te slapen maar mijn hond besloot ff haar maaginhoud eruit te gooie . Dus ja als je dan tog weer wakker bent ff joy tv kijke.
Euh.. ja.. Leek even alsof er echt noodweer aankwam, en dit is eigenlijk de enige schuilmogelijkheid die de paarden hebben. Dus even de stal opengelaten, en Billy had dit natuurlijk als eerste door . Het regent wel lekker, maar geen noodweer of onweer, dus schop ze straks weer naar buiten zodat Joy onder de cam kan.
Heb nog staan huilen op de wei vanmiddag. Ik liep naar de wei toe, en zag Joy helemaal plat liggen.. Ik roepen, niks nada noppes reactie... Harder roepen, en ondertussen ook iets sneller lopen.. Ze zal toch niet.. nee dat mag niet, maar lijkt wel zo.. Toen ik heel dichtbij was reageerde ze eindelijk, maar was ondertussen al zo geschrokken dat ik van de schrik en spanning even een paar traantjes moest laten.. Pfff meisje wat doe je me aan..