Haha ik ook al vast voorbereiden voor dat mijn eigen veulen komt. Je steekt veel op van mee kijken
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-13 00:31
De melk test was 28,5. Dus nog weer hoger dan vanmorgen. Het is afwachten, ik gok zelf dat het vannacht nog niets wordt. Maar ik laat me graag verrassen
De camera heeft wat moeite met het schone witte zaagsel. Hij is wel licht gevoelig maar gaat bij te weinig licht over op zwart wit beeld. Door het zaagsel twijfelt de camera nu dus tussen kleur en zwart wit. De andere camera's hebben dat niet, die zijn nog niet zo oud en nog weer een stuk licht gevoeliger dan dit oudje.
jolandje
Geplaatst: 11-01-13 00:33
je leert er inderdaad heel veel van, ik heb al veel situaties gezien waar hulp geboden werd en wij verwachten dit jaar ook weer 2 veulentjes, dus heel goed om er weer een paar te zien bevallen
hier niet,ik heb zelfs alles op stal gehouden,erg koud,continue lichte regen wat soms weer erger wordt,zelfs wat sneeuw.. Maar het lijkt erop dat ze lekker even buiten mag spelen
just_kiki
Geplaatst: 11-01-13 13:46
pretty schreef:
hier niet,ik heb zelfs alles op stal gehouden,erg koud,continue lichte regen wat soms weer erger wordt,zelfs wat sneeuw.. Maar het lijkt erop dat ze lekker even buiten mag spelen
marije, de boom staat af en toe in de weg... Heb je de paddock veranderd???
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-13 14:07
I know! Iemand die een 100 jaar oude eik om wil komen hakken? Ja de paddocks zijn veranderd. Isis loopt nu in de roundpen, links daarvan staat sinds afgelopen zomer de trainingsmolen. Daar achter is een 20x30m paddock met schuilstal en daar weer achter zijn nog 3 nieuwe paddocks. Die liggen er nu een jaartje denk ik, ideaal voor de hengsten.
Isis heeft hooi rechts naast de boom zeg maar. Hopelijk gaat ze daar lekker een tijdje staan eten, nu loopt ze nogal te ijsberen en te headbangen. Ze is het er niet mee eens. Al is ze het nergens meer mee eens, op stal wil ze niet en bij de andere merries in de wei wil ze óók niet
pretty
Geplaatst: 11-01-13 14:09
ik ging al zeggen,ze ziet er zwaar verontwaardigd uit,dat ze daar moet lopen.
owens-mama
Geplaatst: 11-01-13 14:09
Wel mooi geworden zo met die paddocks en de molen ideaal!!! Kunnen ze dames en heren mooi van genieten.. Isis weet gewoon niet wat ze wil, Misschien gaat ze zo rustig eten.. en anders heeft zij der beweging wel gehad.