Ik heb net in het donker alleen even haar deken gewisseld voor haar Born to Roll-deken. Ik vind het te koud voor alleen haar zomerdeken. Ik heb het dus niet goed kunnen zien. Donderdag stuur ik je even een appje met foto
Edit; Ahh, hier komt haar ware aard al meer te voorschijn (K snap er niets van, ze is in real life toch echt palomino-zwart-oranjebont ) http://tinypic.com/r/ddp7hw/6 Stomme foto wil niet draaien
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-13 19:34
Ik heb gehoord dat palomino's pas rond hun 2e, 3e jaar hun uiteindelijke kleur hebben. Daarom zie je het bij Beli nog niet zo heel goed.
Hou hoop, dat zebragen doet zijn werk heus wel
Kees had net haar middaghooi niet op. Ze begint al wat moeite te krijgen meer grotere hoeveelheden voer
Zaterdag nog 'maar' 79 dagen Omgerekend naar Daisydagen zijn het er dan nog maar 96!!
De laatste twee keer droeg ze over, 8 en 15 dagen en dat was verder in het voorjaar dan ze nu uitgerekend is. Dus, je kan maar voorbereid zijn, dan kan het altijd meevallen
Patrick, ja hé? Als ik naar mijn app op mijn foon kijk, is het echt nog maar kort! (Die 96 negeren we gewoon )