Ik zal als ik straks tijd heb en het is nog lekker weer eventjes met de camera in de wei gaan zitten.. Ze zijn om 8 uur lekjer naar buiten gegaan met jasje. Die fa ik er om half 1 eventjes afhalen in mijn pauze. En dan kjken of ik nog naar oma ga anders gaan we fotos maken
Zeker verbeterd..!! En wat een lekker diertje is het zeg .... en mams ook trouwens
blair
Geplaatst: 11-10-12 17:15
Wat een heerlijk ding !! Ze verstopt zich wel steeds lekker achter d'r mama ... Maar wat haar beentjes betreft, vind ik het er zeker beter uitzien, maar dat is ook niet zo moeilijk want ik zag d'r alleen toen ze net geboren was, dus dan snap ik dat het lopen en de beentjes onwennig zijn. Ik hoop nog steeds dat alles helemaal goed komt
Mams is juist vies hahaha.. we moeten haar nog steeds wassen alleen is het daar het weer nu niet voor.... Door de gel voor de band heeft ze helemaal vieze aangekoekte plekken stof die ik er niet afgeborsteld krijg..
Bijinn
Geplaatst: 12-10-12 14:52
Absoluut veel beter! Wat een lekker ding is het, en Fewie is ook zo'n lieverd
haha ja die was echt erg.. maar ik was er echt bang voor toen ik haar beentjes zag.. maar was erg blij toen ik jou filmpje zag van jou hengstje
jolandje
Geplaatst: 12-10-12 18:52
ik denk dat het wel goedkomt met die kleine, het is een heel schattig ding
MarvanTom
Geplaatst: 12-10-12 20:27
Wat is ze leuk! Plakt haast aan Fewie vast!
Is het ook niet zo dat ieder veulen wat op moet drogen en uit moet harden? Ik vind het er goed uitzien: ferme stapjes, zwabbert alleen wat omdat ze mams wil blijven volgen.
MarvanTom dat klopt alleen was dit veulen wel erg krom zeg maar
MarvanTom
Geplaatst: 12-10-12 22:51
Dustinlover schreef:
MarvanTom dat klopt alleen was dit veulen wel erg krom zeg maar
Ja, ik schrok ook ff van je post, maar dit ziet er al veel beter uit! Je vraagt het je bijna af hoe dat nou kon: ze leek haast languit in Fewie te liggen gezien Fewie's omvang. Maar ik blijf duimen dat Sunny helemaal goed opdroogt!
darwin
Geplaatst: 13-10-12 15:20
Wat een droppie, de beentjes zien er idd een stuk beter uit