wat leuk, ik zal ook weer eens meekijken, vorig jaar zoveel veulens geboren zien worden en dit jaar nog geen.. gelukkig volgend jaar weer real life een aantal
Haha, ik voelde me al zo bekeken Noor is chagrijnig... D'r banden ziin nu zo slap, dat ze vrij instabiel loopt, heel zielig. D'r uiers zijn nog hetzelfde als gister. Ik zei al tegen m'n vriend: wedden dat ie morgen komt? Dan is mijn vriend namelijk jarig
ik volg ook.. Ben benieuwd..!! maar met zo'n mooie merrie moet het wel helemaal goed komen..
zusi2
Geplaatst: 13-10-12 18:47
Ik vind het echt heel spannend ben zo benieuwd wat er uitkomt .. Ben vanaf het begin een trouwe volger en kan echt niet wachten
TS is leef met je mee ...!!
leoenpat
Geplaatst: 13-10-12 19:02
Toch perlino. Leuk om het zeker te weten..! Top dat we weer kunnen meekijken met de Cam. Denk dat er wel eens een heel mooi kleurtje uit zou kunnen komen. Buckskin bont bv.
Laat maar komen nu kan niet meer wachten bijna. Denk echt dat het wel een heel snel kon komen nu.ga snel de Cam aanzetten, we staan hier net op in Canada,dus kan haar nog uren in de gaten houden.
hier een stille meelezer . ik ben erg benieuwd wat eruit gaat komen! Bij mij doet de cam het ook niet, er staat zo een play teken in het scherm en bij mij staat noor in de hoek op rust.
Maydine
Geplaatst: 13-10-12 19:54
Stille meelezer meld zich! Oeh wat een leuke uitslag van de kleurentest! Ben, net als iedereen, super benieuwd wat voor verrassing daar uit gaat rollen!