bir schreef:Dan kan het vannacht gebeuren...morgen wordt mooi weer! nou laten we het hopen hihiword nu wel echt heeel erg benieuwd hoor
AAAAWH,, je veulen laat ons en jezelf wel in spanning wachten zeg! Maar dat maakt hij/zij allemaal beter als die eruit is
Wij zijn helemaaaal niet ongeduldig en ook helemaaaaaal niet nieuwsgierig (willen alleen maar weten wat eruit komt)
NeverGiveUp schreef:Ze is toch ook pas over twee dagen uitgerekent.Veulen is gewoon nog in de maak.Over 2 dagen!!!!!!
NeverGiveUp schreef:Ze is toch ook pas over twee dagen uitgerekent.Veulen is gewoon nog in de maak.Veulen is gewoon nog niet helemaal naar mama haar zin
hier nog een stille meelezer héle topic doorgelezen op de hoop dat ik op pagina 15 hele lieve foto's vond van een Schwarzfjordje.. ben ontzettend benieuwd, zoals iedereen hier ik volg dus!!
blauw00gje schreef:NeverGiveUp schreef:Ze is toch ook pas over twee dagen uitgerekent.Veulen is gewoon nog in de maak.Veulen is gewoon nog niet helemaal naar mama haar zin Logisch toch, ik zal het ook even tot in de puntjes fixen
minkxx schreef:hier nog een stille meelezer héle topic doorgelezen op de hoop dat ik op pagina 15 hele lieve foto's vond van een Schwarzfjordje.. ben ontzettend benieuwd, zoals iedereen hier ik volg dus!! als we niks meer posten lukt het miss nog op 15
Troelaatje schreef:het is wel mooi weer komende dagen......dus kom op ukkie!!!! het word tijd dat je komt kennismaken!vind ik ook !