Mijn god dit meen je niet... Wat ongelooflijk LAKS van die opfok! Damn... ik heb er even niets meer op te zeggen... ik zit alles met ongeloof te lezen!
Jeetje, ook hier zware ongeloof. Vooral dat het door nalatigheid komt.
Sterkte met het verlies en hoe gaat het nu met de jaarling? Al wat beter?
fargo
Geplaatst: 21-11-12 13:39
Wat een verschrikkelijk verlies, zo'n prachtig mooi mannetje en dan door zo'n onnodige situatie. Wreed ook naar zo'n kleine om zo doodziek te zijn en niet geholpen te worden. Heel veel sterkte met je jaarling! Hebben ze nog een verklaring gegeven waarom er zo laat en daarvoor niet gebeld is? Ik neem aan dat ze daarvoor voor zichzelf in ieder geval een "smoes" hadden verzonnen?
jolandje
Geplaatst: 21-11-12 13:41
wat verschrikkelijk zeg, zo'n prachtig gezond veulen, heel veel sterkte met het verlies van jullie kanjertje
Yoline_U
Geplaatst: 21-11-12 13:42
Wat verschrikkelijk nieuws!! Zo'n mooi veulen..heel veel sterkte
On-Ge-looflijk dit zeg....Dit is toch je grootste nachtmerrie.... Laten jullie nog sectie doen?? Ik zou wel willen weten wat er nu precies gaan de was...Jemig zeg...
Wat een nachtmerrie moet dit voor jullie zijn!! En wat een enorme laksheid van die 'paardenmensen' waar jullie paarden stonden gestald. Verschrikkelijk zeg, arme HS Heel veel sterkte!!
Heel, heel erg... ontzettend zonde, zo'n jong leventje nog, zo'n belofte in de kiem gesmoord....
Heb nog met belangstelling uitvoerig de kandidaten voor de Bokt Veulenverkiezing bekeken, en High Society was mij ook al enorm opgevallen... haalt Zilver, en nu overleden..?!?
Shocking, zo'n onverwacht bericht! TS heel veel sterkte, ook vooral met je Jaarling, hoop dat die er wel doorheen komt, en ook ik ben eigenlijk wel benieuwd naar datgene, waaraan het prachtige veulentje HS gestorven is...al zal je hoofd daar nu niet naar staan.
zimbabwe
Geplaatst: 21-11-12 18:10
Ik heb zonder enige twijfel gestemd op jouw high society. In lange tijd niet zo'n mooi veulen gezien! En dan dit. Heel veel sterkte!