Hier een meelezer uit het topic van Iris! Ik volg deze graag mee
*gaat weer in meeleesstand*
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-12 09:42
Hoi Bernette, leuk dat je hier ook komt meelezen.
Bumblehorse wij willen echt graag een meisje, tot nu toe hebben wij hier alleen nog maar hengsten gefokt dus mag wel een keer toch?
Maris, jij hebt er gelukkig alweer 1 achter de rug, veilig en wel in de stal
Mariska80
Geplaatst: 04-05-12 09:48
We hebben eerst ook heel veel hengsten gehad Esther. Dat is echt heel vervelend weet wat je bedoelt!
Esther nog even een paar dagen afwachten de geboorte is goed gegaan. Nu nog even een paar dagen afwachten dat ze daar ook goed door komen. Weet ivm bies moeder dat dit ook cruciaal is moeten ze wel genoeg van binnen krijgen. Hij drink verder goed dus maak me er geen zorgen over maar zeg nooit nooit! Nog 2 te gaan!! Ben benieuwd duurt alleen nog even even bij slapen
Anoniem
Geplaatst: 04-05-12 09:52
Eeehh verroest ik dacht ik kijk bij een ander topic. Veulies zijn nu eenmaal leuk Kom ik een bekende naam, Bassenqua, tegen. Jij zit volgens mij dag en nacht op wacht voor meer dan een veulie. Ik hoor je antwoord al...... iets over onderschrift la maar.
nu heb ik al een hele tijd niet meer gekeken in dit topic en dacht wel dat ik weer iets gemist zou hebben! (niet dus) kom op Viga, we beginnen ongeduldig te worden!!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-12 12:12
Hier een leuk filmpje van Chayton, Viga haar vorige veulen
gerban
Geplaatst: 04-05-12 12:25
Nu dan maar een Chayton in merrie-uitvoering, wat een leukerd is het!
jorretje
Geplaatst: 04-05-12 12:27
hihihi die bal moet het flink ontgelden
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-12 12:29
Jammer dat het filmpje zover weg is maar ik stond toevallig met de tablet in de paddock toen hij zottigheid in de kop kreeg.
Viga is nu door een totaal ander type hengst gedekt dan de vader van chayton, zijn dus erg benieuwd.
Geweldig filmpje,die lach van jou in t begin werkt aanstekelijk Je moet er wel bij zetten,dat hoe verder t filmpje vordert hoe leuker het gaat worden,die bal in zijn bekkie
Buiten dat alles gezond moet zijn,duim ik dan nu eens voor een meisjesvorm hoor
jojodenlai
Geplaatst: 04-05-12 21:50
zag je topic voorbij komen, dus dacht hee wat leuk dan ga ik nu hier viga volgen was zo aan het afkicken van iris
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-12 22:43
Het schiet niet op bij Viga hoor alles hetzelfde als gisteravond.