Bimmetje schreef:JAAAAAAA wilma kegelt eindelijk! Geeft dus melk en harst flink! Nu afwachten maar! NOU.
Kegelen is echt een goede stap voorwaarts..Misschien dan niet de 27e maar dan toch op zijn laatste de 28e toch?? Wilma.... NU!!
Giolli schreef:Trek je er maar niets van aan hoor Wilma. Lekker laten zitten!!Jij denkt echt alleen maar aan jezelf he! Beebje mag er nu toch wel uit komen hoor na 353 dagen dracht!
Bimmetje schreef:Giolli schreef:Trek je er maar niets van aan hoor Wilma. Lekker laten zitten!!Jij denkt echt alleen maar aan jezelf he! Beebje mag er nu toch wel uit komen hoor na 353 dagen dracht! Zeg TS, ik denk nu vooral aan jou hoor...en een beetje aan mezelf
Wildgirl schreef:en en en en en en en en en en en en en en?????????????????????????????????????????//+1 T kom er binnen 4 dagen ik weet t zeker
Ik dacht dat er veulennieuws was; zo hard dat het gaat ineens...Kom op; laat ons nou niet meer zo lang wachten; go Wilma - go Wilma
Giolli...get a life... Toemaar hoor Wilma, ik win toch niets meer...maar gun me alsjeblieftde eer van het winnen.....
in de meeste topics wel, behalve in die van mij.Hier willen ze maar al te graag dat ik m terug duw! Rara hoe zou dat nou komen.......
Wildgirl schreef:Giolli...get a life... Toemaar hoor Wilma, ik win toch niets meer...maar gun me alsjeblieftde eer van het winnen.....En dan moet ik een leven zoeken?!
Wilma heeft al 2 plasjes gedaan sinds ze binnen staat (17.00). Drinkt ook enorm veel!Propt zich echt vol nu.