Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
femke74 schreef:[b]Ik heb thuis in een boek staan dat een merrie 332 dagen draagt voor een merrie-veulen en 334 dagen voor een hengstje.
MarijeR schreef:femke74 schreef:[b]Ik heb thuis in een boek staan dat een merrie 332 dagen draagt voor een merrie-veulen en 334 dagen voor een hengstje.
Mag ik een kopie van dat boek zodat ik het aan mijn merries kan laten lezen? Ik heb hier merries gehad die bevielen tussen de 300 en 390+ dagen...
Isis en Dynamic zijn wel een paar uurtjes buiten geweest maar allebei waren ze er van overtuigd dat ze weer naar binnen wilden. Heen en weer lopen bij het hek, ruzie maken wie vooraan mocht staan en gillen als ze mij dachten te zien buiten.
Vooruit, ga dan maar naar binnen en doe iets nuttigs, bevallen ofzo...
MarijeR schreef:femke74 schreef:[b]Ik heb thuis in een boek staan dat een merrie 332 dagen draagt voor een merrie-veulen en 334 dagen voor een hengstje.
Mag ik een kopie van dat boek zodat ik het aan mijn merries kan laten lezen? Ik heb hier merries gehad die bevielen tussen de 300 en 390+ dagen...
Isis en Dynamic zijn wel een paar uurtjes buiten geweest maar allebei waren ze er van overtuigd dat ze weer naar binnen wilden. Heen en weer lopen bij het hek, ruzie maken wie vooraan mocht staan en gillen als ze mij dachten te zien buiten.
MarijeR schreef:Als het goed is gaat het alarm wel af ja
Een ontstopper werkt niet bij Isis
Uit 2008:
femke74 schreef:Ik ook weer thuis.
Paquerette net even gecheckt voordat ze naar buiten ging en ze is goed chagerijnig.![]()
Nu staat dat ook niet in mijn boek geschreven hoor!!![]()
Ik reken meestal met 11 maanden vanaf de laatste dekking en dan mag het netjes komen vanaf 11 dagen daarvoor.
Iedereen weer veel plezier vanavond en vannacht!!
Marije jij ook veel succes gewenst.
Je cam staat ook hier weer aan,..
Teigetje008 schreef:femke74 schreef:Ik ook weer thuis.
Paquerette net even gecheckt voordat ze naar buiten ging en ze is goed chagerijnig.![]()
Nu staat dat ook niet in mijn boek geschreven hoor!!![]()
Ik reken meestal met 11 maanden vanaf de laatste dekking en dan mag het netjes komen vanaf 11 dagen daarvoor.
Iedereen weer veel plezier vanavond en vannacht!!
Marije jij ook veel succes gewenst.
Je cam staat ook hier weer aan,..
en is dat een voorteken bij haar?
ik rekende hetzelfde bij mijn merrie en die beviel na 11 maanden min 1 dag