Inderdaad maar goed afstraffen hoor. Boefje!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jackyline schreef:_biondaa schreef:Ik heb even alle foto's (opnieuw) bekeken en ik ben echt zo blij dat de leukste Bloem zó'n fijne pleegmama (fjord) en pleegbaasjes heeft gekregen! Beter had ik me niet kunnen voorstellen, voor onze kleine Bloem! Dus bij deze, een dikke pluim naar pleegmama, en pleegbaasjes!Jullie mogen trots op jezelf zijn! heeeul trots! Zonder jullie had dit leuke meisje een minder fijne jeugd gehad, misschien wel géen jeugd. En ik weet zeker dat ik namens heel bokt spreek. Ook het baasje van Bloem en nog steeds het baasje van Diva verdient een dikke vette pluim
Dit omdat zei voor haar veulentje koos en deze een paar kilometer verder op zette zodat Bloem toch een fijne jeugd krijgt. Echt een dikke pluim voor jullie allemaall!!
![]()
En Bloem, oh wat is ze toch geweldig. Ze is hartstikke mooi, en gelukkkig word ze zo ontdeugend en zo geliefd als ze is groeit ze op. Geweldig!
Ja dat waren moeilijke keuze die elkaar erg kort opvolgde voor Tien daarom proberen we ook zoveel mogelijk foto s te sturen zodat ze zich toch dichtbij voelt
_Tien_ schreef:*probeert niet te lachen*Wat erg! Kleine Bloem is een klein Disteltje