*ik las niet alle vorige reactie's* stille meelezer vorige topics...
Hij is werkelijk prachtig! Die haf x sublime zijn toch altijd mooi gelukte paardjes, hé Zéér benieuwd hoe hij uitgroeit later
Heeft het veulen niet het sabino-gen? Lijkt me nl wel zo
radiostar
Geplaatst: 21-05-11 16:47
Wat een schatje!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 17:00
Amigo_tje, TiSento is inderdaad sabino. Dat heeft hij van beide ouders. Nu even foto's en filmpje uploaden. Dat draven is nog moeilijk als je wil stuiteren, je moeder veel langere benen heeft en je in een zware bak staat, maar we hebben ons best gedaan
Heeft Sublime het sabino-gen? Dat wist ik niet! Leuk
Ik vind em léuk, echt waar
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 17:32
Ja, dat heeft hij, al toont hij het niet zo extreem als Daisy en TiSento
Goed, gaan we dan. Eerst de filmpjes (ze zijn niet zo heel best. De bak is echt zwaar en hij vindt racen leuker, maar ik hou vol tot ik een goed filmpje heb. Straks op de wei moet dat zeker lukken).
(Misschien kan iemand de filmpjes bewerken, zodat we de draf-stukjes achter elkaar krijgen en zonder geluid?)
En de foto's: TiLurk (kijk mijn krul-kont )
Lekker, lief TiBeest
Mama-poep is het beste voer op aarde
TiVoetballer
Hier met die bal!
Huh?? Waar is ie nou??
Slaaptijd
xReetch
Geplaatst: 21-05-11 18:31
Hij is gewoon te lief om te weerstaan!!! ik heb de laatste tijd niet veel tijd meer om even in het topic te kijken hoe het met hem gaat, maar ik moet gewoon
dat kan ik begrijpen dat je geen tv meer kijkt dit is veel mooier beeld maar volgens mij ben je zo verlieft op deze kanjer dat het bijna zeker is dat hij niet meer weg gaat of