Pfff, ongelooflijk zeg! Het is dat ze uier heeft, anders zou ik gewoon gaan twijfelen of er iets in zit. Dat veulen mag je wel Great Patience gaan noemen! Vast een hengstje, die heeft het veel te gezellig bij ma. Hopelijk gaat hij toch binnenkort eens een pootje naar buiten steken en voelen hoe lekker het is.
ach niet zo pesten jullie ik denk dat we zo ondertussen allemaal maar een taart moeten sturen voor als het veulen er is! dat heeft ze wel verdiend na al dat wachten, slecht slapen... enz
Bear95
Geplaatst: 26-04-11 21:32
arme arme grid... ik hoop zo voor je dat ze gaat bevallen. heb je al een echo laten doen? of kunnen ze nog iets doen om te kijken of het binnenin nog wel leeft? misschien moet je der een wekker geven en af laten gaan kan het veulen wakker worden.. hij houdt zeker een voorjaarsslaap??
Cynthia82
Geplaatst: 26-04-11 21:34
Leven doet het in ieder geval nog.. Dat is één ding dat zeker is. Als een veulen in de buik van de merrie sterft, wordt het binnen een dag of 10 geboren.. Die wekker is misschien wel een plan, ja
Ja joh, als het niet pluis is, heeft Grid vast al van achter dingen gezien die er niet thuis horen. Ze is lekker op haar gemak het ventje aan het afbakken
Cynthia82
Geplaatst: 26-04-11 21:52
Het zou bijna zonde zijn als ze het record niet gaat verbreken Als ze nou toch al 43 dagen overdraagt, wat maken die 17 dan nog uit?
Diane, misschien moet Bridie eens met Sayla (en Daisy) gaan praten. Bridie weet wel hoe ze op dag 340 een baby op de wereld moet zetten
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 22:06
Haha nou van mij hoeft ze dat record niet te halen hoor
ennuh idd wel beetje aardig zijn voor mij hè
Idd een dood veulen zou er wel afkomen
Heb veulie gister nog zien bewegen, naja de buik in beweging zien brengen Logeetje hier op stal vroeg of je kon zien of veulen nog leefde en op dat moment kwam ie in actie en ging er een "schokgolf" over heel haar buik
Jeeetje, zie dit topic nu pas, ik keek bij de beginpost en dacht oooh dat veulen is er nu al lang, maar nee! Lekkere dikke buik! Hopen dat veulielief nu toch een keertje naar buiten wil komen!
my god.. issie er nu nog niet uit? volgens mij ga je dat5 nieuwe bokt record wel halen hoor is het wel 100% zeker dat de uitgerekende datum klopt? dat je er niet euhm.. bv een maand naast hebt gezeten?
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-11 13:16
Ik wil geen record Ik wil Veulie
Nee geen twijfel over mogelijk ze is echt alleen op 8 april gedekt en heb dat ook meteen in mijn agenda geschreven en HH heeft dat ook meteen opgeschreven en datums scannen e.d. staan er ook nog in
Ja je datum klopt want ze werd gelijk met Noa gedekt (Noa door Johnny dan uiteraard) want we waren allebei al verrast dat ze allebei op dezelfde datum uitgerekend waren. Dus datum klopt...
Veullie wil gewoon nog niet of Say denkt dat ze nog langer wil binnen houden want nu kan ze tenminste zelf rustig aan doen ipv constant achter veullie aanrennen
lauraax
Geplaatst: 27-04-11 13:18
Ze laat wel heel lang op zich wachten! Wat ga je doen met het veulen, houden? of verkopen? Vind het wel een hele mooie combinatie!
Beeker
Geplaatst: 27-04-11 13:19
Hmmm je merrie doet wel erg haar best om er een mooi veulen van te bakken. Ze ziet er goed uit hoor, wel tonnetje rond, geen twijfel over mogelijk dat daar iets in zit. Succes ermee, tzal nu toch wel snel komen????
Aniikaa
Geplaatst: 27-04-11 18:34
Jeetje nog geen veuliee! Ik volg je topic ook echt al een poos & was nu al een paar dagen niet geweest! Ik dacht het is er nu wel, maar nog niet Ik hoop voor jou dat het er snel aankomt, dat je niet meer in spanning zit en het gezond en wel ter wereld komt! Ze ziet er wel goed uit en heeft er zelf volgens mij niet zoveel moeite mee Succes en blijf het hierzo volgen!