Bedankt voor de reacties 
Veulen is er nog niet nee, ze is vandaag 294 dagen drachtig gerekend van de laatste dekking. Dus nog een paar dagen te gaan en vanaf die tijd zou het bij een minipaardje al kunnen komen... er is er laatst weer eentje bevallen met 305 dagen en kerngezond sterk veulentje, dus wie weet.... wel spannend! Maar ze kan ook net zo goed 340+ gaan dragen
.
Ze is in ieder geval rustig, geen buikpijn (voorweeen?) meer gehad. En de uier blijft hetzelfde. Ik kijk wel snachts af en toe, als ik uit mezelf wakker wordt. Het enige wat me nog steeds verbaasd is dat het konijn werkelijk de hele nacht op dezelfde plek in de stal ligt te slapen, moe van de hele dag rennen denk ik.
Ik heb ook even gezocht naar een dekram. Nog niks gevonden. Wel gevonden dat groot lotharingers maar een draagtijd hebben van 30 dagen! En zo´n 3 tot 15 jongen kunnen krijgen
Moet je je voorstellen, 15 van zulke reuzen konijnen erbij!!! Verschrikkelijk haha.
En denk ook dat het erg moeilijk word om voor al die konijntjes een goed huisje te vinden met voldoende ruimte, ik vind dit geen konijnen voor in een kooitje... ze hebben echt ruimte nodig om te kunnen rennen.
Ik denk dat ik haar toch weer aan haar zus probeer te koppelen (zit bij mijn schoonouders op de boerderij), al zou ik haar vreselijk missen dan... of haar zus moet hier komen.