Zal dit weekend nieuwe foto's maken, maar dan voor de leuk We hebben ook nog 2 merrieveulens die we ook te koop aan zullen bieden, maar die zijn nog te jong dus daar wachten we even mee
Zojuist hebben wij Flying Star verkocht aan een hele ambitieuze amazone! Hij blijft in de buurt, dus we kunnen hem eigenlijk op elk moment nog volgen en zien! Ook houdt deze amazone alle opties open qua keuringen over een aantal jaren, dus beter hadden we het niet kunnen treffen
Als alles loopt zoals gepland gaat dat wel gebeuren, tenzij hij de hengstenkeuring in gaat, dan zal hij waarschijnlijk vooral gereden worden door anderen en zal ik het moeten doen met het groomen van mn eigen paard
Zondag zal ik er een paar maken Of misschien dat het me woensdag nog lukt!
Woensdag
Thanks weer voor de leuke reacties
smurvaas
Geplaatst: 15-06-10 14:01
Dan ben ik toch eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig......ga je hem hengst houden en eventueel voor de HK??
DL_
Geplaatst: 15-06-10 14:10
Voorlopig blijft hij zowiezo hengst. Als hij straks de leeftijd heeft om dat te gaan beslissen gaan we hem nog een keertje goed (laten) bekijken. Mocht hij dan eventueel kans maken dan gaat hij de keuringen in. Als dat niet het geval is wordt hij wel gecastreerd en zal hij zich gaan bewijzen als sportpaard.
Maar dat is allemaal voor latere zorg. Voor nu mag hij nog even genieten van zijn moeder en daarna mag hij lekker paard zijn en een gezond, groot paard worden. (niet te groot, heb 'm ingefluisterd dat hij geen 1.80 mag worden )
smurvaas