Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:nou ja,ik vermoedt dat er ook wel wat anders mee speelde...
waren erg rijke lui zo te zien,echt mega dikke auto met super sjieke trailer erachter,vaders mee in kostuum...tja...
hier is het terrein nog niet helemaal af,dus waar bestraat moet worden ligt nu zand,en dat is nat...
daarnaast zit ik ook nog met een oud paard welke van het weekend ineens met geschuerde kniebanden stond,dus deze hebben we snel een noodstal van gemaakt onder de carpoort...
en ze vonden mijn argentijnse doggen helemaal niets(lopen achter een hek,maar ze hadden het maar over kampf hund voor en kampf hund na)
ze liepen weg en meldden daarna dat ze problemen hadden met veulen achter te laten bij een vreemde en boden wel aan de merrie mee te nemen en het thuis te gaan proberen...
nou ,was het zelf niet van plan nu ook nog mijn merrie op transport te zetten...
kimmie261 schreef:precies dat dacht ik ook...
ze zeiden wel dat ze het een heel mooie sterke merrie vonden en ook geloofde dat ze heel goed voor het veulen zou zijn,en daarom wilde ze haar wel meenemen...nou echt niet...
maar ik laat het maar...heb hier eigenlijk helemaal geen zin in...
kimmie261 schreef:nou ja,ik vermoedt dat er ook wel wat anders mee speelde...
waren erg rijke lui zo te zien,echt mega dikke auto met super sjieke trailer erachter,vaders mee in kostuum...tja...
hier is het terrein nog niet helemaal af,dus waar bestraat moet worden ligt nu zand,en dat is nat...
daarnaast zit ik ook nog met een oud paard welke van het weekend ineens met gescheurde kniebanden stond,dus deze hebben we snel een noodstal voor gemaakt onder de carpoort...
en ze vonden mijn argentijnse doggen helemaal niets(lopen achter een hek,maar ze hadden het maar over kampf hund voor en kampf hund na)
ze liepen weg en meldden daarna dat ze problemen hadden met veulen achter te laten bij een vreemde en boden wel aan de merrie mee te nemen en het thuis te gaan proberen...
nou ,was het zelf niet van plan nu ook nog mijn merrie op transport te zetten...