Charaz schreef:Jeetje NorwayFjord wat een pech, dit heeft hij gekregen na de ellende van het casteren of sluimerde de droes toen al (ik heb een stukje niet mee gelezen hier denk ik).
Mijn baby is 2 dagen geleden een jaar geworden en doet het heel goed, groeit echt flink, de laatste keer dat we hem gemeten hebben was hij 1,36 en zn ouders zijn beide D pony's.
Na de ellende van het castreren, ons stalgenootje besloot een nieuw paard te kopen die al 2 weken met snot stond, te verhuizen en meteen naast onze paarden in de bak te zetten (onze paddock grenst aan de bak) terwijl ze gewoon een eigen paddock ergens anders op het erf heeft
Dus m'n vriendin en ik waren woest. Bij mij Olaffie ziek en van m'n vriendin 4 van de 9 ziek. Heb me flink zorgen gemaakt want Olaf heeft over de 40 graden koorts gehad en hij heeft natuurlijk ook die hartaandoening. Heb hem daarom ook laten scheren want hij stond te pompen in stal. Hij begint nu goed op te knappen gelukkig, geen nieuwe abcessen meer en de oude zijn dicht. Maar mijn eerste half jaar een eigen paard is niet top gegaan 
Oh dat is echt al groot ja! Lekker aan de maat