Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus als ik dat meer ga terug horen dat de beste man dat uitgebreid verspreid dan zal ik toch moeten gaan ingrijpen op één of andere manier en liefst op een wettelijke.
) Ayasha schreef:(Al heb ik ook al gemompeld dat ik cannabisplanten tussen zijn mais zou zetten.)
Levert je nog goed geld op ook denk ik.. En dan zeggen, maar ik heb er niks mee gedaan, is zijn hoop, als de politie komt klagen en anders.. katsjing, katsjing..
Zodat boer1 een bezoekje zou krijgen. 

wat een lekker ding is het toch ook. Ayasha schreef:Joy krijgt zijn hondentouw binnenkort.![]()
[ Video ]
Ik zeg trouwens dat ie moet opletten met zijn neus.(een vriendin vroeg meteen wat ik voor "idioot" zeg toen ze het filmpje kreeg.
)
fotolijstje schreef:Ayasha schreef:Joy krijgt zijn hondentouw binnenkort.![]()
[ Video ]
Ik zeg trouwens dat ie moet opletten met zijn neus.(een vriendin vroeg meteen wat ik voor "idioot" zeg toen ze het filmpje kreeg.
)
Wat grappig
Jij hebt ook echt wel ene Vlaams accent of iets in die richting.
Ik kan ook vrij netjes AN spreken als ik wil maar thuis doe ik dat niet natuurlijk. Al spreek ik ook geen dialect meer want mijn dialect verstaan ze in dit dorp niet. 
hij is erg enthousiast ermee.
daarom krijgt hij een touw.
Art_Ificious schreef:Misschien is zo'n bal met touw wel. Iets voor hem. Heb ook zo ene gekocht en daar speelt mijn draver meer mee dan met de gewone paarden bal (die 3x zo duur was).
[ [url=m/81nvV7.jpg]Afbeelding[/url] ]
hij vindt het leuk als Sam of Rêve het slachtoffer is van zijn speelgoed maar als hij zelf geconfronteerd wordt met de gevolgen vindt hij het duidelijk iets minder grappig. 
maar hij kan er niet in verstrikt raken. Want met zo’n net kan ik hem natuurlijk niet alleen laten.
een ander pesten mag wel vind hij. Maar zijn ego is dus gekwetst zodra hem zelf wat overkomt door zijn daden.
Vandaag heeft hij mogen poseren voor zijn pasfoto.
(hij is geschetst) en hij kreeg een complimentje over zijn manieren van de dierenarts.
Verstand komt dus niet met de jaren jonges. 
Op zulke dagen doe ik meestal ook niet veel met hem, los teugeltje en gewoon laag en rond zijn rondjes tot hij soepel voelt.
(en als de papieren naar mij toe moeten geraken ze kwijt kennelijk.) dus DA zei dat hij het zou op sturen omdat ze bij hem vaak wat minder weerwoord hebben. 
Sowieso over de stal (Stal heeft heel veel verluchting en veel sociaal contact, dat was een eis van mij, ze kunnen afstand van elkaar nemen met eten dat ze op hun gemak kunnen eten, ook bij eventueel voer nijd, maar als ze sociaal willen doen kunnen ze ook aan elkaar.
)
Daarom staan ze nu dus ook 24/7 buiten omdat ik ze niet in een te kleine stal wil. Deze grote stal zal op termijn van Joy worden maar vandaag stond mijn man te kijken en zei ie ineens "eigenlijk, als we het afdak maken, kunnen we de twee andere stallen ook door trekken tot voor, Dan zou Sam meer buiten kunnen kijken." En zodra hij mijn ogen zag blinken zei ie "ik heb zojuist een nieuwe taak op mijn to do list gezet he?"
Dan zouden ze dus alle drie een stal van 3*6m hebben.
Het zal nog niet voor dit jaar zijn maar manlief voelt de bui al hangen dat ik dat wel voor komende zomer op de planning zou willen proppen...
Als we de stallen vergroten moeten ze nl. wel buiten kunnen blijven dus het fijnst zou zijn als dat gedurende een relatief goede periode kan (iig geen vorst en sneeuw enz). 

In Vlaanderen is "u" in deze context niet echt een beleefdheidsvorm. Maar als je met "ge" en "gij" spreekt, dan klinkt het gewoon beter.
Kijk, als je nou zegt "dees hebt ge jezelf nu wel aan gedaan". Dat klinkt echt niet.
Mijn man zou dan heel raar naar me kijken als ik dat zou zeggen. 

Ik had het niet verwacht want ik wil de stallen inderdaad groter. Maar tot op heden ben ik daar nooit echt over begonnen. Ik weet dat hij weet dat ik ze liefst groter heb staan maar je kan niet alles hebben in het leven. Blijkbaar heeft hij nu dus bedacht hoe we dat zouden kunnen realiseren.